الکترونیک

گردش سریع دستگاه های الکترونیکی و آی سی موجب تسریع در توسعه صنعت الکترونیک می شود. تولیدکنندگان با رقابت شدید و چالش افزایش دستمزدها روبرو هستند. به همین دلیل تولید سریع و کارآمد با کیفیت بالا کلید تولیدکنندگان است. تولید خودکار به یک راه حل بهینه شده برای صرفه جویی در نیروی کار و انحراف دستی کمتر برای افزایش کیفیت محصول و بهره وری تبدیل شده است.


دلتا به توسعه راه حل های اتوماسیون اختصاص داده شده است که تولید با سرعت بالا و دقیق را به خطوط تولید می رساند. برای تأمین نیازهای بازار ، دلتا طیف گسترده ای از محصولات اتوماسیون مانند درایو های موتور AC ، درایوها و موتورهای AC ، PLC ها ، سیستم های بینایی ماشین ، HMI ها ، تنظیم کننده های دما و حسگرهای فشار را فراهم می کند. راه حل های یکپارچه Delta که با اتوبوس سریع السیر ارتباط دارد ، برای انتقال ، بازرسی و انتخاب کارها در مکان قابل استفاده است. عملکرد دقیق ، پرسرعت و قابل اعتماد به طور موثری کیفیت محصول را بالا می برد و نقص تولیدکنندگان الکترونیک را کاهش می دهد.

ماشین آلات حفاری PCB

برد مدار چاپی (PCB) یک جز component اصلی برای انواع محصولات الکترونیکی است که به طور گسترده در محصولات مصرفی ، ارتباطی ، خودرویی و لوازم خانگی و حتی در صنعت هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های حفاری PCB سوراخ های اتصال پین ها را به PCB ها یا اتصال لایه های مختلف مدار و تکمیل طراحی مدار ، سوراخ می کنند.


Delta’s PCB Drilling Machine Solution دارای کارت کنترل حرکت PCIe-L221-B1D0 به عنوان کنترل اصلی است. با ادغام سری AC Servo Drive ASDA-A3-E و ماژول های ورودی و خروجی آنالوگ ، این راه حل از طریق فیلدبوس EtherCAT به حفاری PCB پایدار ، با سرعت بالا و دقیق دست می یابد. همراه با الگوریتم های مسیر حفاری و نرم افزار رمزگشایی گرافیکی PCB ، راه حل Delta’s مسیرها را بهینه می کند تا از حرکت غیرضروری محورهای X & Y برای عملکرد کارآمد جلوگیری کند. با جمع آوری داده های سیستم های سروو ، کاربران می توانند با ارتباطات اتوبوس EtherCAT عملکرد عملیات را تجزیه و تحلیل کنند. این برنامه همچنین امکان نظارت بر زمان واقعی تجهیزات را فراهم می کند و از طریق رابط گرافیکی کاربران را از وجود ناهنجاری ها آگاه می کند.

خط تولید لحیم کاری لیزر


فرآیندهای تولید الکترونیک را می توان به 2 مرحله تقسیم کرد: پردازش و بازرسی. پردازش جلویی به تولید دقیق ، سریع ، چابک و چند وظیفه ای احتیاج دارد ، در حالی که بازرسی پشتی برای در دسترس بودن بالا به سرعت ، قابلیت اطمینان و دقت نیاز دارد. خط تولید لحیم کاری لیزر محصولات Delta’s IA را برای یک جریان کامل تولید ادغام می کند. فرآیندهای جلویی از DVP-50MC Series PLC برای کنترل پلت فرم 18 محوره X-Y-Z (6 مجموعه از 3 محور) برای موقعیت دقیق بصری ، لحیم کاری و کنترل جریان استفاده می کنند. کنترل منطقی PLC و I / O با سرعت بالا داخلی سیگنال سنسور را برای بازرسی خودکار و توزیع مواد / وسایل دریافت می کند.

راه حل اترنت صنعتی

آموزش راه اندازي سروو موتور دلتا

Delta به تازگی Delta Industrial Ethernet Total Solution را راه اندازی کرده است که محصولات اترنت را با طراحی سخت افزاری پیشرفته ، رابط نرم افزار کاربر پسند ، محافظت از بسته ها و سازگاری با چندین استاندارد ارتباطات صنعتی فراهم می کند. با ظهور فناوری اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند مهندسی شهری ، اترنت با داشتن مزایای سرعت بالا ، پایداری بالا و سازگاری بالا ، به محبوب ترین و پرکاربردترین پروتکل ارتباطی تبدیل شده است. با توجه به تجربه خدمات انباشته مشتری و دانش فنی دلتا ، Delta Industrial Ethernet Total Solution به مشتریان کمک می کند تا یک سیستم اترنت صنعتی بسازند که نیازهای آنها را در طیف گسترده ای از برنامه ها برآورده کند. کلیه محصولات Delta’s Ethernet دارای استانداردهای UL ، CE و FCC هستند.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی