کارخانه نانجینگ

 کارخانه نانجینگ در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین تاسیسات تولیدی در جهان است که بازار چین به عنوان ذینفع اصلی آن شناخته می شود.

هر مرحله از تولید مدرن شده و اینترنت اشیاء سلولی، ابزارها و فناوری های صنعت 4.0 و هوش مصنوعی پیاده سازی شده است.

نسل بعدی تولید هوشمند به سرعت از طریق راه اندازی تولید hmi ماژولار و انعطاف پذیر در کارخانه های اریکسون در سراسر جهان دنبال می شود.

سپتامبر 2019 نقطه عطف مهمی در قابلیت‌های تولید هوشمند اریکسون (NASDAQ: ERIC) است، زیرا تبدیل 500 میلیون کرون در کارخانه موجود این شرکت در نانجینگ، چین، به نتیجه رسیده است. کارخانه خودکار حاصل در میان پیشرفته ترین امکانات تولیدی در این صنعت قرار دارد.

محصولات دلتا

اریکسون محصولات فناوری رادیویی 5G و 4G را در کارخانه تولید می‌کند که اکثر آنها از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در بازار چین برای افزایش ظرفیت شبکه، عرضه 5G و تحقق صنعت 4.0 پشتیبانی می‌کنند.


به‌روزرسانی 18 ماهه باعث شده است که اریکسون تمام مراحل فرآیند تولید در نانجینگ را مدرن‌سازی کند تا برای معرفی و استقرار سریع 5G در چین آماده شود. این شامل اولین خط مونتاژ خودکار با طراحی ماژولار برای رادیوهای 5G است که اریکسون را قادر می سازد جدیدترین رادیوهای 5G را با ظرفیت مورد نیاز بازار چین تولید کند.


یک خط بسته بندی خودکار ارتقا یافته که از محصولات 4G و 5G پشتیبانی می کند، از سه ماهه دوم سال 2019 راه اندازی شده است.


اریکسون همچنین تجهیزات آزمایش 5G را مدرن کرده است تا کارآمدتر و بسیار انعطاف پذیرتر در مجموعه محصولات باشد. این امر علاوه بر کمک به کیفیت بالای محصول، به این معنی است که محصولات می توانند سریعتر به بازار معرفی شوند.


شایستگی و روش های کار با ابزارهای تحلیلی، هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین نیز از این سرمایه گذاری بهره مند شده است. هوش مصنوعی در حال حاضر برای شناسایی اجزای خط تولید، افزایش کارایی، دقت و کیفیت استفاده می شود.


فن آوری های پیشرفته اینترنت اشیا سلولی در کارخانه نانجینگ یک سیستم هشدار خودکار را برای توجه فوری به مسائل و خطاهای حیاتی فعال می کند. اجرا در 45 ایستگاه کاری، باعث افزایش کارایی و سرعت سیستم تولید می شود.


کارخانه نانجینگ بخشی از زنجیره تامین جهانی اریکسون است که راه اندازی شده است و این خبر به دنبال اعلامیه های قبلی اریکسون برای دیجیتالی کردن کارخانه خود در استونی و ایجاد یک کارخانه هوشمند در ایالات متحده است. استراتژی زنجیره تامین جهانی اریکسون این است که اطمینان حاصل کند که این شرکت از طریق عملیات اروپایی، آسیایی و آمریکایی خود به مشتریان نزدیک است و تحویل سریع و چابک را برای برآورده کردن نیازهای مشتری تضمین می کند.


فردریک جدلینگ، معاون اجرایی و رئیس شبکه‌های تجاری اریکسون، می‌گوید: «این نقطه عطف مهم دیگری در آمادگی عرضه جهانی ما برای 5G است. کارخانه ما در نانجینگ نمونه ای عالی از این است که چگونه فناوری نسل بعدی ما آینده تولید را به سمت بهتر تغییر می دهد. ما به‌عنوان یک شرکت جهانی، بینش‌هایی را از آزمایش و استفاده از فناوری 5G برای صنایع به‌دست آورده‌ایم و اکنون آموخته‌ها را به کارخانه‌های خودمان می‌آوریم که به نفع کل اکوسیستم خواهد بود.


"مشتریان ما در چین از مزایای برتری فناوری، سرعت و ظرفیتی که کارخانه هوشمند خودکار ما به ما می دهد، بهره مند خواهند شد."



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی