پی ال سی چیست؟

 Soly Process Solutions با ترکیبی از اتصال در backplane یا از طریق سیم و ابزارهای ادغام ، با سیستم Rockwell Automation® ControlLogix® و CompactLogix® به بالاترین سطح یکپارچه سازی توزین دست یافته است. با استفاده از ترکیبی از نمایه های افزودنی (AOPs) ، EDS-AOPs ، صفحه های HMI با دستورالعمل های افزودنی و برنامه های نمونه / بلوک های عملکردی یک روش هم افزایی برای EASY و یکپارچه سازی یکپارچه برای توزین با  دPLC ها و PAC های Rockwell با استفاده از RSLogix® ایجاد می کند و Studio 5000®.

پی ال سی دلتا

افزودن ماژول های وزن پلاگین ControlLogix و CompactLogix به یک Rockwell Automation PLC / PLC به آسانی می توان ماژول ها را به صفحه عقب برد. داده های وزنی که با استفاده از I / O داخلی backplane ارتباط برقرار می شوند سریعترین و قطعی ترین با محکم ترین حلقه کنترل ممکن و بدون تأخیر شبکه هستند. کنترل کننده های وزن ، پردازنده های وزن و فرستنده های هاردی همچنین از طریق سیم از طریق یک روتر / سوئیچ اترنت استاندارد به یک کارت اترنت استاندارد در PLC با ارتباطات از طریق پروتکل EtherNet / IP دارای گواهی ODVA سطح 3 یا سطح 1 متصل می شوند.


برای سهولت ادغام ، هاردی همچنین نمونه هایی از برنامه ها ، بلوک های عملکردی و منطق نردبان را برای PLC هایی که مبتنی بر Logix نیستند ، مانند Micro800 ارائه می دهد. این ابزارها همچنین برای سهولت ادغام توابع توزین در سایر سیستم های تولیدی مبتنی بر اتوماسیون Rockwell طراحی شده اند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، به صفحه های Hardy Faceplates / AOI مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادغام ماژول های مقیاس هاردی ، یک ویدیوی کوتاه و آموزنده YouTube را مشاهده کنید.

کنترلرهای اتوماسیون قابل برنامه ریزی جدید Allen-Bradley CompactLogix (PAC) از Rockwell Automation برای ارائه عملکردی قدرتمند برای کاربردهای میان رده طراحی شده اند.


توسعه مقیاس پذیری کنترل کننده های خانواده آلن-بردلی Logix - سیستم کنترل معماری یکپارچه Rockwell Automation - کنترلرهای اتوماسیون قابل برنامه ریزی جدید Allen-Bradley L1، L2 و L3 CompactLogix (PAC) برای ارائه یک Logix مقیاس پذیر قدرتمند طراحی شده اند راه حل مبتنی بر برنامه های کوچک و متوسط.


گفته می شود که نسل بعدی PAC های Allen-Bradley CompactLogix از Rockwell Automation عملکرد و مقیاس پذیری را ارائه می دهند و برای برنامه های کنترل کوچکتر و در سطح ماشین مناسب است که ممکن است نیاز به ادغام در خطوط تولید نیز داشته باشد.


نشسته در قلب نسل جدید محصولات میان رده ، خانواده کنترل کننده است که برای پاسخگویی به نیاز روزافزون به کنترل عملکرد بالاتر در یک بسته بندی ارزان قیمت و جمع و جور طراحی شده است. آنها در میانه ارائه PAC جامع این شرکت قرار گرفته اند ... بین پلت فرم کنترل مستقل Micro800 و PAC های ControlLogix قدرتمندتر مبتنی بر معماری یکپارچه.


به عنوان بخشی از راه حل معماری یکپارچه ، آنها گزینه های گسترده ای برای استفاده در اختیار کاربران قرار می دهند و از یک محیط مشترک و تک توسعه برای چندین رشته کنترل استفاده می کنند و قابلیت های اطلاعاتی مشابه کنترل کننده های Logix را ارائه می دهند.


با استفاده از EtherNet / IP ، کنترلرها با پورت های اترنت دوتایی و یک سوئیچ اترنت یکپارچه در همه واحدها در دسترس هستند. این کنترل کننده ها همچنین از توپولوژی شبکه Device Level Ring (DLR) پشتیبانی می کنند. ساده سازی ادغام قطعات در سیستم کنترل و کاهش هزینه سیستم. این ترتیب انعطاف پذیری در از دست دادن اتصال یک شبکه را فراهم می کند و تعداد سوئیچ های اترنت را در سیستم کنترل کاهش می دهد. آنها همچنین دارای قابلیت سوکت باز هستند که امکان پشتیبانی از Modbus TCP و همچنین دستگاه هایی مانند چاپگرها ، بارکد خوان ها و سرورها را فراهم می کند. همچنین ذخیره انرژی داخلی نیز وجود دارد که نیاز به باتری های لیتیوم را از بین می برد و یک کارت دیجیتال امن (SD) 1 گیگابایتی قابل جابجایی برای صرفه جویی و بازیابی سریع برنامه دارد.


نسخه CompactLogix 5370 L1 در سه مدل (L16ER ، L18ER و L18ERM) موجود است. آنها قدرت معماری Logix را با انعطاف پذیری POINT I / O ترکیب می کنند. این کنترل کننده ها که برای ماشین های با ابعاد کوچکتر ایده آل هستند ، به مشتریانی که به دنبال مزایای Architecture Architecture هستند اما فقط با اندازه کنترل مناسب ، ارزشی را ارائه می دهند. آنها از حداکثر دو محور حرکت CIP یکپارچه بر روی EtherNet / IP پشتیبانی می کنند و همراه با Kinetix 350 راه حل حرکتی مقیاس پذیر و مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

قیمت پی ال سی

و همچنین ضریب شکل کمتری که باعث صرفه جویی در فضای کابینت های کنترل می شود ، برای کاربردهایی که به حرکت محور کم و تعداد نقاط ورودی / خروجی نیاز دارند ، مناسب هستند. آنها پشتیبانی از طیف گسترده ای از واحد های ورودی و خروجی گرانول POINT و پشتیبانی از دو محور Kinematics ، برای رباتیک ساده بیان شده را ارائه می دهند.


مدل CompactLogix 5370 L2 در سه مدل وجود دارد (L24ER-QB1B ، L24ER-QBFC1B و L27ERM-QBFC1B) ، که کنترل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه را در فاکتور شکل صرفه جویی در فضا ارائه می دهد. کنترل کننده های CompactLogix 5370 L2 از تجهیزات مستقل کوچک تا برنامه های با کارایی بالاتر برای ماشین های مونتاژ ، سیستم های بالابرنده ، لغزش های فرآیندی ، جدول های نمایه سازی و بسته بندی ایده آل هستند.


آنها یک قابلیت حرکت چهار محوره را فراهم می کنند که همراه با Kinetix 350 راه حل حرکتی مقیاس پذیر و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. آنها همچنین می توانند از ورودی / خروجی 1769 موجود استفاده مجدد کنند و قابلیت های آنالوگ با وضوح بالاتر از ورودی های ترموکوپل و RTD پشتیبانی می کنند. آنها همچنین از Kinematics پشتیبانی می کنند که این امر دیگر نیازی به کنترلرها و نرم افزارهای ربات اضافی ندارد.


محدوده CompactLogix 5370 L3 ، شامل شش مدل (L30ER ، L30ERM ، L30ER-NSE ، L33ER ، L33ERM و L36ERM) ، کنترل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که برای برنامه های کاربردی از تجهیزات کوچک و مستقل گرفته تا جداول نمایه سازی با کارایی بالا ، لغزش های فرآیندی ، مناسب است. بسته بندی مورد و نعوظ و بسته بندی. آنها همچنین یک راه حل حرکتی یکپارچه ، مقرون به صرفه و مقیاس پذیر همراه با Kinetix 350 ارائه می دهند ، تا 16 محور حرکت CIP یکپارچه را از طریق EtherNet / IP پشتیبانی می کنند.



نسخه بدون ذخیره انرژی (NSE) از CompactLogix 5370 L3 ویژگی های اضافی را برای محیط های خطرناک ارائه می دهد. این ویژگی ها امکان حمل و نقل ایمن کنترلر به داخل و خارج از مناطق خطرناک را فراهم می کند ، زیرا در صورت خاموش شدن ، انرژی باقیمانده کمتر از 200UJ ذخیره می شود. به حداقل رساندن احتمال ایجاد انفجار در محیط گاز. L3 همچنین از استفاده مجدد I / O 1769 موجود پشتیبانی می کند ، گزینه های حافظه انعطاف پذیر تا 3 مگابایت را ارائه می دهد و مانند سایر واحدهای موجود از Kinematics پشتیبانی می کند که این امر دیگر نیازی به کنترلرها و نرم افزارهای ربات اضافی ندارد.


وقتی مقیاس پذیری و قابلیت این دامنه کنترل کننده جدید را با انعطاف پذیری آن جفت می کنید ، کاربران توانایی تعیین راه حل های مناسب برای برنامه های خود را دارند. با L1

، L2 و L3 ، بیش از مهندسی می تواند به حداقل برسد. و در صورت نیاز به رشد یک برنامه برای همگام سازی با تقاضای بازار ، سیستم می تواند مخلوطی از کنترل کننده های CompactLogix و / یا ControlLogix را ارائه دهد ، که توانایی ها ، ظرفیت و عملکرد اضافی را ارائه می دهد - اما همه در یک محیط توسعه مشترک ، واحد و قابل استفاده مجدد است.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

ویژگی اچ ام آی

کارت پي ال سي دلتا