DVP12SS211S

 andersDX ، بخشی از Anders Electronics plc ، طراحی ، توسعه و عرضه صفحه نمایش کلاس جهانی و راه حل های جاسازی شده که به مشتریان جهانی B2B ما کمک می کند محصولات نهایی خود را متمایز کرده و در بازارهای مربوطه خود موفق شوند. ما در مورد پروژه های مشتریان اطلاعات کسب می کنیم و یک راه حل سفارشی یا نیمه سفارشی ایجاد می کنیم که متناسب با نیازها ، انتظارات ، حجم و بودجه آنها باشد.


پشتیبانی از مشتریان ما از طریق چرخه عمر محصول تیم های متخصص فناوری ، طراحی و تدارکات داخلی ما هستند. ما تلاش می کنیم به طور مداوم از بهترین کیفیت در کلاس بالاتر برویم و خلاقیت و برتری فنی را در همه کارهایی که داریم ترکیب کنیم.


فروشگاه اتوماسيون صنعتي


فناوری نمایش




با استفاده از مشخصات دقیق یا ایده "آسمان آبی" ، ما بهترین ها را در فن آوری های نمایش کلاس گرد هم می آوریم تا یک راه حل ویژه برای شما ایجاد کنیم. از STN به صفحه نمایش های تک رنگ Vertical Alignment و نمایشگرهای رنگی TFT تا AMOLED ، هدف ما ارائه یک راه حل نمایشگر است که بیش از نیاز فنی شما در بودجه شما است.


خدمات سفارشی سازی ما شامل اتصال نوری ، جلد محافظ سفارشی ، پیشرفت نور پس زمینه ، گزینه های لمسی و تنظیم میان افزار است. فقط از تیم باتجربه ما س askال کنید که چه کسی می تواند از طریق گزینه های شما با شما صحبت کند و به طراحی یک محصول مناسب برای اهداف شما کمک کند.


 


فن آوری جاسازی شده


خواه شما از معماری و سیستم عامل پردازنده ارجح برخوردار باشید و یا هنگام انتخاب به مشاوره نیاز داشته باشید ، andersDX با تیم شما همکاری خواهد کرد تا طراحی سیستم های تعبیه شده شما را به سطح جدیدی برساند. با استفاده از مهندسین در انگلستان ، تیم داخلی ما می تواند با کیت های مبتدی ما طرح شما را به سرعت اجرا کند و به شما بستری برای آزمایش ایده و تصمیم گیری در مورد عملکرد شما می دهد. سپس می توانیم به شما کمک کنیم سیستمی را طراحی کنید که بتوانید با هزینه موثر و سریع به سمت تولید حرکت کنید.


خدمات ما از یک سیستم جاسازی شده کاملاً یکپارچه با نمایشگر گرفته تا طراحی مادربرد یا منبع ساده تهیه شده است.


 


تخصص مهندسی


نقطه قوت اصلی ما در AndersDX قابلیت های مهندسی داخلی استثنایی ما است که از طریق دفتر مرکزی ما در لندن توسعه سخت افزار ، نرم افزار و مکانیک را ارائه می دهد. ما با ارائه یک رویکرد مشاوره ای برای طراحی محصول ، به مشتریان در درک محصول ایده آل خود کمک می کنیم. ما درست از یک ایده محصول ، تا تولید و فراتر از آن با مشتریان کار می کنیم.

PPC انعطاف پذیر بسته بندی ، LLC ، پیشرو در ارائه بسته بندی های انعطاف پذیر سفارشی برای مواد غذایی ویژه ، مراقبت های بهداشتی و بازارهای باغبانی ، امروز اعلام کرد خرید Pewaukee ، ویسکانسین مستقر در HFM Packaging Ltd.


PPC ، دفتر مرکزی آن در Buffalo Grove ، IL ، رهبر چاپ فلکسوگرافی و تبدیل فیلم ها ، کیف ها و کیسه های انعطاف پذیر است. این یک پیشگام شناخته شده در بسته بندی اتاق تمیز برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی است ، "بهتر برای شما" اسنک مارک های ارگانیک ، محصولات ، غذای حیوانات خانگی ، نانوایی و باغبانی. این شرکت پنج مرکز تولید را در Buffalo Grove ، IL ، Mission ، KS ، رم ، GA ، Payson ، UT و کلمبیا ، آمریکای جنوبی اداره می کند. امکانات آن دارای گواهینامه SQF و ISO-9001 است. PPC در سال 1968 تاسیس شد و تلاش می کند با بالاترین کیفیت محصولات را با بهترین زمان در کلاس و خدمات ارائه دهد.


HFM Packaging، Ltd. ، دفتر مرکزی آن در Pewaukee ، ویسکانسین ، بیش از 40 سال تجربه تولید راه حل های بسته بندی برای لوازم آرایشی ، بهداشت شخصی ، داروخانه ، مواد غذایی و برنامه های کاربردی صنعتی دارد. این یک رهبر بازار در استفاده از برچسب به عنوان پوست و بسته شدن بسته شدن مواد مغذی برای بازارهای مراقبت شخصی و همچنین مبدل کیسه است. آنها به دلیل قابلیت برچسب زنی با سرعت بالا ، پیشرفته ترین فن آوری کیسه سازی مجدد مهر و موم شده و کمک مهندسی با استفاده از محلول های بسته بندی کلید در دست معروف هستند.


کوین کینالی ، مدیرعامل شرکت PPC انعطاف پذیر گفت: "ما از افزودن تیم استثنایی در HFM به خانواده PPC بسیار هیجان زده هستیم. هدف ما این است که از پیشرفته ترین فن آوری های قابل شارژ و بسته بندی HFM در بازارهای مصرف کننده و مراقبت های بهداشتی برای رشد حتی بالاتر از طریق مشتریان جدید و موجود در کل مشاغل PPC استفاده کنیم. "


پل مارتینز ،  ا hmi مدیر عامل HFM Packaging گفت: "من بسیار افتخار می کنم از رشد که HFM طی 40 سال گذشته شاهد بوده است. ما از به اشتراک گذاشتن فن آوری ها با PPC هیجان زده هستیم و خوشحالیم که یک شریک با توانایی افزایش پیشرفت خود پیدا کردیم. "


درباره بسته بندی انعطاف پذیر PPC ، LLC

مستقر در بوفالو گراو ، ایلینوی ، بسته بندی انعطاف پذیر PPC پیشرو در ارائه بسته بندی انعطاف پذیر تبدیل شده برای مراقبت های بهداشتی ، پزشکی ، میان وعده های ارگانیک ، غذای حیوانات خانگی ، نانوایی ، باغداری و بازارهای تولید است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت بسته های کیسه ای چاپی ، روکش دار و ایستاده با ارزش افزوده برای سخت ترین برنامه ها عالی است. به دلیل تمرکز بر سرعت استثنایی در بازار شناخته می شود ، در ارائه خدمات ، کیفیت و فن آوری به مشتریان با ارزش خود بسیار عالی است. این شرکت به طور خصوصی در اختیار مدیریت و مورگان استنلی سرمایه شرکا است.

مروری بر صنعت هتلداری – خدمات و چالش ها

24 ژانویه 2021 توسط Hitesh Bhasin با برچسب: تجارت



 

هر زمان که عبارت‌های «مهمان‌نوازی»، «صنعت مهمان‌نوازی»، «صنعت مهمان‌نوازی» ذکر می‌شود، تصویر یک هتل بزرگ و شیک با منظره‌ای زیبا، استخری با عرشه آفتاب و لابی بلند و مرمری با تعداد زیادی از افراد با لباس‌های بی‌عیب و نقص. ادامه در مورد کسب و کار آنها به ذهن ما می رسد.


این به این دلیل است که ما اصطلاح «میهمان‌نوازی» را بیشتر با «هتل‌ها» مرتبط می‌کنیم.


فهرست مطالب

خدمات تحت "صنعت هتلداری"

خوب، هتل‌ها یا از نظر فنی، «اسکان و شبانه‌روزی» تنها بخشی از طیف وسیع خدماتی است که تحت چتر «مهمان‌نوازی» ارائه می‌شود. خدمات ارائه شده در صنعت هتلداری را می توان به شرح زیر تقسیم کرد:


اسکان و شبانه روزی – درست از هتل های پنج ستاره و بوتیک گرفته تا خانه های اشتراکی و خوابگاه های دانشجویی. این بخش محل اقامت گردشگران را فراهم می کند.


غذا و نوشیدنی - این بخش همچنین سهم بزرگی از درآمد در "صنعت مهمان نوازی" را به خود اختصاص می دهد. این فست فودها، رستوران های ناهارخوری خوب و حتی غذاهای خیابانی، فروشندگان را پوشش می دهد.


حمل و نقل - تحت این بخش، خطوط هوایی لوکس، خطوط هوایی، اتوبوس های مجلل برای گردشگران، و سایر خدمات حمل و نقل متحد وجود دارد.


تفریح ​​- مهمان نوازی تنها به معنای سفر از یک مکان به مکان دیگر نیست. همچنین تجربیات تفریحی مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این تجربیات ممکن است شامل نمایش های راک، اجرای هنرمندان مشهور، رویدادهای مختلف، استراحتگاه ها و اسپا در مکان های عجیب و غریب، پارک های موضوعی و غیره باشد.


رشد صنعت هتلداری

رشد صنعت هتلداری

بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری، صنعت مهمان‌نوازی بیش از 8 تریلیون دلار یا سهم 10.4 درصدی در تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2017 سهم داشته است. انتظار می‌رود این سهم در سال‌های آینده به میزان درصد افزایش یابد. تا سال 2028، این صنعت 11.7 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را به خود اختصاص خواهد داد که بالغ بر 12.4 تریلیون دلار است.


صنعت مهمان‌نوازی جهانی، بخشی پر از فعالیت‌ها و پر رونق با فرصت‌های رشد است. بخش سفر و گردشگری 118.5 میلیون شغل یا 3.8 درصد از کل اشتغال را در سراسر جهان ایجاد کرده است. تا سال 2028، صنعت مهمان‌نوازی بیش از 150 میلیون نفر یا 4.2 درصد از کل اشتغال را در سراسر جهان استخدام خواهد کرد.


اندازه فعلی صنعت هتلداری به تنهایی 493.76 میلیارد دلار است و به دلیل تقاضای قوی، به ویژه تحت تأثیر انقلاب فناوری اطلاعات و هزاره ها، به طور مداوم در حال رشد است.


بازیگران پیشرو در صنعت مهمان نوازی

Marriott International, Inc.، یک شرکت آمریکایی مهمان‌نوازی چندملیتی، با داشتن بیش از 6080 ملک در بیش از 110 کشور در سراسر جهان با 1.2 میلیون اتاق، در 31 دسامبر 2016، این دامنه را رهبری می‌کند. با درآمد 17.07 میلیارد دلار.

هیلتون از نظر عملیاتی که شامل بیش از 5000 ملک با 812341 اتاق در 103 کشور و درآمد 11.663 میلیارد دلاری است، بلافاصله پس از ماریوت قرار دارد.

Accor Hotels، یک گروه هتلداری چندملیتی فرانسوی، حدود 4000 هتل، استراحتگاه و اقامتگاه در حدود 96 کشور جهان را در اختیار دارد و 6.6 میلیارد دلار درآمد دارد. Hyatt یکی دیگر از برندهای آمریکایی است که جایگاهی را در بین پنج پیشرو در صنعت مهمان‌نوازی جهانی به دست آورده است. این شرکت دارای 679 ملک در 54 کشور است و درآمدی معادل 4.43 میلیارد دلار دارد.

اولین شرکت آسیایی که ادعای عنوان یکی از بهترین هتل های جهان را دارد در این لیست جین جیانگ از شانگهای چین است. با داشتن یا مدیریت 5977 هتل با 602350 اتاق در 67 کشور در سراسر جهان، درآمدی حدود 2.52 میلیارد دلار در سال 2006 داشت.

Shangri-La Hotels and Resorts یکی دیگر از شرکت های آسیایی است که دارای 99 هتل و اقامتگاه با بیش از 38000 اتاق در سراسر جهان است و درآمد آن در سال 2016 2.20 میلیارد دلار بوده است.

اینفلوئنسرهای اصلی برای صنعت مهمان‌نوازی امروزی

1) هزاره ها

هزاره ها به عنوان یک طبقه مشتری عمده برای صنعت مهمان نوازی در حال افزایش هستند. این به دلیل وجود اقتصاد دانش و رفتار خرید هزاره ها در آن است. هزاره‌ها، برخلاف بومیان و ژنرال ایکس‌ها، به جای انباشتن کالا، به داشتن یک زندگی غنی از تجربه اعتقاد دارند. از این رو، آنها بیشتر سفر می کنند و به دنبال بینش هایی در مورد فرهنگ محلی مکان هایی هستند که بازدید می کنند.


آنها همچنین برنامه های سفر شخصی خود را با برنامه های تجاری که در حال تبدیل شدن به یک پدیده رو به افزایش است، ادغام می کنند. از این رو، صنعت مهمان‌نوازی هزاره‌های بیشتری را به عنوان مشتریان خود پیدا می‌کند.


2) فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات روشی را که صنعت هتلداری کسب و کار خود را انجام می دهد متحول کرده است. تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه آنلاین برای یافتن مقصد مناسب سفر و مناسب امکانات اقامتی و گشت و گذار هستند. به همین ترتیب، تبلیغات، رزرو و پرداخت ها نیز به صورت آنلاین با کمک برنامه های مختلف و پلت فرم های رسانه های اجتماعی انجام می شود.

به منظور گسترش آگاهی از جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های منبع باز که ماشین‌سازان و کارخانه‌های هندی را برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های اتوماسیون پیشرفته توانمند می‌سازد، گروه استاندارد Ethernet POWERLINK کنفرانس صنعت هوشمند را در 5 سال گذشته سازماندهی کرده است. پنجمین دوره کنفرانس صنعت هوشمند در پونا با تمرکز بر ایجاد تحول دیجیتال به بازار تولید هند به صورت مقرون‌به‌صرفه بود. شرکای کنفرانس صنعت هوشمند عبارتند از ABB India. Unlimit IoT، یک شرکت Reliance Group. و اتوماسیون صنعتی B&R. C4i4Lab، یک مرکز در کلاس جهانی که نوآوری و پذیرش راه‌حل‌های Industry 4.0 را ترویج می‌کند، سازمان پشتیبان کنفرانس به منظور افزایش رقابت جهانی صنعت هند بود.


اهمیت تحول دیجیتال در آماده سازی کارخانه ها برای آینده


کارخانه های دیجیتال دیگر تخیلی نیستند بلکه یک واقعیت هستند. مفاهیمی مانند دیجیتالی شدن، صنعت 4.0 و تولید هوشمند در هند برای افزایش اثربخشی و کارایی مورد توجه قرار گرفته است. مشتریان خواستار تحویل سریع محصولات با کیفیت بالا هستند، در حالی که تولید کنندگان تلاش می کنند با حداقل هزینه کار کنند. بنابراین تمرکز بر افزایش تولید و سودآوری با زیرساخت های موجود است.


کنفرانس با ارائه‌ای درباره «دیجیتال‌سازی در سراسر زنجیره ارزش» توسط سوبراتا کارماکار، مدیر LBL، ABB Robotics و LSM، ABB RA هند آغاز شد. او توضیح داد که چگونه کارخانه‌ها به سمت چابکی حرکت می‌کنند - با حجم کم، ترکیب بالا و چرخه‌های کوتاه‌تر. دیجیتالی شدن تولیدکنندگان را حتی به مشتری نزدیک‌تر می‌کند و محرک اصلی رشد آینده خواهد بود. در این سفر، رباتیک نقش حیاتی در ارائه راه حل های دیجیتال در هر سطح ایفا خواهد کرد.


پس از آن ارائه‌ای درباره «تحول دیجیتال - آماده‌سازی کارخانه‌ها برای آینده» ارائه شد که توسط پرابهات سینگ سنگر، ​​فروش، اتوماسیون فرآیند و کارخانه، اتوماسیون صنعتی B&R ارائه شد. تولیدکنندگان در تلاش برای بهبود راندمان کارگاه هستند و باید به عواملی مانند بهینه‌سازی عملکرد و در دسترس بودن کارخانه، استفاده بهینه از انرژی و منابع تولید و به حداقل رساندن هزینه‌های نگهداری توجه کنند. در صحبت در مورد معماری های لبه، Sengar توضیح داد که چگونه این راه حل های میان افزاری کارخانه ها را قادر می سازد تا هوشمند شوند و راه طولانی برای بهبود کارایی داشته باشند. او با یک مطالعه موردی جالب از یک تامین کننده ردیف 2 هندی واحدهای خودروسازی مشهور چندملیتی و هندی به پایان رسید. با پیاده سازی راه حل های APROL B&R، کاربر تمام اجزای ممکن را در کارخانه خود یکپارچه کرده است که اکنون به صورت 24 ساعته تحت نظارت هستند. این به آنها کمک کرده است تا به بهره وری بالاتر و OEE دست یابند و هدر رفت، هزینه های موجودی و تلفات را کاهش دهند.


تغییر اکوسیستم تولید با اینترنت اشیا صنعتی


یک بحث میزگردی با موضوع «استراتژی‌های کلیدی برای پیاده‌سازی اینترنت اشیاء صنعتی سرتاسر و ارزش پیشنهادی آن» توسط Ranjithkumar G، متخصص فناوری و شبکه، اتوماسیون صنعتی B&R انجام شد. شرکت کنندگان برجسته این بحث عبارت بودند از سوبراتا کارماکار، مدیر LBL، ABB Robotics و LSM، ABB RA. Provin Bambal، Vertical Head (I4.0)، Unlimit IoT و Tanay Sil، Head – Business Development، B&R Industrial Automation.


اینترنت اشیاء صنعتی قطعاً در دهه آینده روند رو به رشدی خواهد داشت و تقریباً بر هر صنعت عمودی تأثیر می گذارد و کل فرآیندهای تجاری را تحت تأثیر قرار می دهد. اینترنت اشیا صنعتی جزء جدایی ناپذیر یک تحول دیجیتال گسترده تر است. انگیزه های زیادی برای پیاده سازی اینترنت اشیاء صنعتی وجود دارد - از تقویت تعامل و وفاداری مشتری گرفته تا تسریع نفوذ در بازار و رقابت جهانی، و همچنین افزایش کارایی عملیاتی، اثربخشی سازمانی و سودآوری.


از آنجایی که مزایای اینترنت اشیاء صنعتی به طور گسترده‌تری درک می‌شوند، چالش مربوطه برای بسیاری از شرکت‌ها نحوه پیاده‌سازی راه‌حل‌های مرتبط است. آنها با سؤالاتی دست و پنجه نرم می کنند که چگونه و از کجا شروع کنند و به چه مهارت ها و شرکای فناوری نیاز دارند. پس از اشاره به این مسائل، ناظم از پانل خواست تا یک استراتژی برای پیاده‌سازی اینترنت اشیاء صنعتی که در تجربه آنها مؤثر بوده است، شرح دهند. این پانل موافقت کرد که انتخاب شریک فناوری مناسب و پروتکل ارتباطی مناسب، عناصر حیاتی برای تضمین بازگشت سرمایه طولانی مدت هستند.


این پانل همچنین در مورد "چگونه می توان داده های معنی دار را از تاسیسات برونفیلد بدست آورد و از آن برای تصمیم گیری استفاده کرد" بحث کرد زیرا مهندسی داده امروزه اهمیت پیدا می کند. داشتن یک چک لیست و دانستن اینکه کدام داده برای مشتریان مرتبط است بسیار مهم است. چالش های پیش روی تاسیسات برون فیلد باید از طریق استراتژی های دیجیتالی سازی سفارشی حل شود. با اذعان به این چالش ها، Tanay Sil جعبه نارنجی B&R را به عنوان یک راه حل موثر معرفی کرد که می تواند به اتصال این ماشین های دیجیتال ایزوله شده کمک کند و مزایای Greenfield را ارائه دهد. موضوعاتی مانند اهمیت فناوری باز، قابلیت اطمینان داده ها، ایمنی و امنیت نیز مورد بحث قرار گرفت.


مهندسی داده و شرکت باز


این امکان وجود دارد که یک تور مجازی از امکانات هتل یا جاذبه گردشگری که می خواهید بازدید کنید، داشته باشید. از این رو، صنعت مهمان‌نوازی باید از جدیدترین ابزارهای فناوری اطلاعات استفاده کند

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی