اچ ام ای دلتا

 Impulse Embedded پیشرو در ارائه سیستم ها و راه حل های محاسبات صنعتی از در دسترس بودن رایانه تک برد PICO-ITX خبر می دهد. PICO-TGU4 یک کامپیوتر قیمت اچ ام ای دلتا تک صفحه ای PICO-ITX جمع و جور است که در اطراف پردازنده U "Tiger Lake" Intel 11th Gen ساخته شده است و عملکرد 23٪ بیشتری نسبت به نسل های قبلی ارائه می دهد.




با ضریب شکل 2.5 "PICO-TGU4 ممکن است تقریباً در هر فضای فشرده مستقر شود ، اما دارای ویژگی های با کارایی بالا است که به ندرت در یک کامپیوتر تک برد PICO-ITX دیده می شود ، از جمله LPDDR4x ، M.2 Expansion ، 10gbps USB 3.2 Gen2 و 2.5Gigabit Ethernet.


PICO-TGU4 از قدرت پردازنده های 11th Intel Core i3 / i5 / i7 و Celeron بهره می برد که به سرعت حداکثر 4.8 گیگاهرتز دست می یابند و با حافظه داخلی LPDDR4x تا 32 گیگابایت ترکیب می شوند و باعث می شود عملکردی محاسباتی استثنایی داشته باشد.


PICO-TGU4 دارای یک اسلات M.2 2280 PCIE4.0 [x4] است که می تواند برای ذخیره سازی بسیار سریع یا تأمین شتاب AI اضافی از پردازنده های AI مانند Intel Movidius Myriad X ، Google TPU و Kneron KL520 مورد استفاده قرار گیرد. .


یکی از پورت های LAN دوگانه ، یکی کنترل سریع شبکه Intel i225 با 2.5 گیگابایت اترنت و دیگری مجهز به کنترل کننده شبکه Gigabit Intel i219 با VPro ، اتصال PICO-TGU4 به همان اندازه انعطاف پذیر و قدرتمند است. یک شکاف کارت mini PCIe در اندازه کامل نیز برای افزودن Wi-Fi و بلوتوث در دسترس است.


PICO-TGU4 با ارائه انتخاب گسترده ای از ویژگی های I / O از فناوری جدید Tiger Lake بهره می برد. در قسمت پشتی آن دو پورت فوق العاده سرعت + USB3.2 Gen 2 وجود دارد که 10 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهند و در خود برد نیز هدرهای اضافی برای دو پورت USB3.2 Gen 1 و چهار پورت USB2.0 وجود دارد.


یکی از ویژگی های جالب و قدرتمند پورت HDMI در عقب است که از رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و همراه با پورت eDP در برد برای جفت شدن با صفحه های LCD ، PICO-TGU4 برای کاربردهای نوآورانه چندرسانه ای ایده آل است. علاوه بر این ، یک پورت SATAIII با قدرت 5 ولت SATA ، دو پورت com پشتیبانی از RS-232/422/485 ، 8 بیتی DIO و یک I2C / SMBUS برای اتصال به طیف گسترده ای از دستگاه ها وجود دارد.


رابرت پلانت ، مدیر فروش در Impulse Embedded ، اظهار نظر می کند ، "" همانطور که در تمام محدوده برد تعبیه شده ما ، Impulse می تواند کامپیوتر تک صفحه PICO-TGU4 را به طور کامل در مشخصات دقیق مشتری ما در مرکز مهندسی مستقر در انگلستان پیکربندی کند ، از جمله انتخاب پردازنده ترجیحی ، حافظه ، ذخیره سازی ، وسایل جانبی و سیستم عامل جاسازی شده. ما همچنین توانایی طراحی محوطه های سفارشی ، صفحه های جفت با صفحه نمایش لمسی LCD و ارائه یکپارچه سازی نرم افزار به عنوان یک سرویس را داریم. "

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی