تحول دیجیتال: تبدیل کارخانه ها با امنیت

 نیناد دشپنده می گوید ، یک چالش مهم ، همراه با فناوری پیشرفته ، جرایم سایبری است که باعث می شود بخش تولیدی به یک هدف پردرآمد تبدیل شود.



بخش تولید یک هدف پردرآمد است

چهره صنعت تولید به طور مداوم در حال تغییر است. نیاز به افزایش انعطاف پذیری و چابکی صنعت 4.0 را شکل داده است ، جایی که همه چیز ، از ماشین آلات در کف مغازه گرفته تا تحویل محصول ، به هم متصل می شوند. اکوسیستم های سازنده در حال تغییر ، تحول دیجیتال را تسریع می کنند تا عملکرد و بهره وری سیستم را به حداکثر برسانند و زمان خرابی را به حداقل مطلق کاهش دهند. امروزه بسیاری از سازندگان ماشین آلات و کارخانه ها در تلاشند تا سیستم های نسل جدید را با فناوری های پیشرفته اتوماسیون بسازند. ما می بینیم که سازندگان ماشین به طور فزاینده ای با راه حل هایی مانند دوقلوی دیجیتال ، پشتیبانی از تولید کالاهای شخصی و سفارشی سازی انبوه ، تعمیر و نگهداری پیش بینی ، دسترسی از راه دور و داده های بزرگ کار می کنند ، به ذکر چند مورد. علاوه بر این ، کارخانه ها خواستار اتصال یکپارچه عمودی و افقی در کف کارخانه هستند و یک همگرایی IT / OT ایجاد می کنند. با این حال ، هنگامی که ما به تغییر ماشین آلات و کارخانه ها نگاه می کنیم یا هدف آن دستیابی به همگرایی IT / OT است ، برای تأسیس دارایی ها ، ماشین آلات ، خطوط و کارخانه ها ساخت تجهیزات ضروری است.

 

با چنین پروژه تحولی ، یک سازنده ماشین یا یک کارخانه بسیار مهم است که به سوال اصلی - "آیا آنها ایمن هستند" پاسخ دهد یا به گذشته نگاه کند؟ در حالی که منافع مختلفی از کاهش هزینه های تولید و افزایش کارایی به همراه دارد ، خطرات را افزایش می دهد. یک چالش بزرگ که همراه با فناوری پیشرفته همراه است ، جرایم سایبری است که بخش تولید را به یک هدف پردرآمد تبدیل کرده است. با این حال تولیدکنندگان نگران نباشند. ایمن سازی سیستم ها و فرایندهای IT در برابر هرگونه حمله سایبری امکان پذیر است. با داشتن استراتژی ها و فن آوری های امنیتی مناسب ، دستیابی به انعطاف پذیری سایبری امکان پذیر است. با استفاده از یک استراتژی مناسب ، تولیدکنندگان می توانند با استفاده از آنچه Industry 4.0 ارائه می دهد ضمن حفظ کنترل آسیب پذیری ها و خطرات مختلف ، رقابت خود را افزایش دهند.

 

امنیت سایبری در اتوماسیون صنعتی

با ظهور فناوری ها و در دسترس بودن راه حل های اتصال ، امنیت دارایی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با تحول دیجیتال ، IIoT یا Industry 4.0 ، این داده جدید روغن جدید است. با این وجود ، با وجود نفت یا داده ها ، باید سرقت ، دزدکی و تخلفاتی صورت گیرد. حملات سایبری در م institutionsسسات مالی ، بانک ها ، دولت و مارک های بزرگ به طور مرتب در اخبار مشاهده شده است و امروزه میلیون ها نفوذ غیر مجاز در ثانیه شناسایی می شود. در طول سال ها ، سیستم های اتوماسیون و کنترل صنعتی (IACS) در برابر چنین نفوذهای غیر مجاز در امان نمانده اند. این حملات تنها در سالهای آینده شدت خواهد گرفت. برای سازنده ماشین و کارخانه ضروری است که از ایمن و مطمئن بودن نصب آنها اطمینان حاصل کند. این در مورد محافظت از رازداری ، صداقت و در دسترس بودن اجزا و دارایی ها در برابر دسترسی غیر مجاز است.

 

با این حال ، به واقعیت خوش آمدید. با امنیت سایبری توجه به این نکته ضروری است که چیزی به عنوان 100٪ امنیت مطلق یا امنیت مطلق وجود ندارد. علاوه بر این ، امنیت سایبری یک مقصد نیست بلکه یک هدف در حال تکامل است و یک محصول نیست بلکه یک فرایند است. سازندگان ماشین آلات و کارخانه ها باید تعادل مناسب را پیدا کنند. اجرای اقدامات ایمن در کف کارخانه یا زیرساخت فناوری اطلاعات بر قابلیت استفاده اثر می گذارد و هزینه ها را افزایش می دهد. امنیت سایبری در مورد مدیریت ریسک است. حملات سایبری واقعی هستند و تأثیرات نامطلوبی بر ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و امور مالی یک سازمان دارند. با استفاده از فن آوری های پیشرفته اتوماسیون در ماشین آلات و کارخانه ها شاستی ساگا ، در مقایسه با سیستم های قدیمی و جدا شده ، سطح حمله افزایش می یابد. علاوه بر این ، نیاز به اتصال یکپارچه با سیستم های خارجی غیر OT ، خطر سایبری را برای ماشین ها و کارخانه ها افزایش می دهد. علاوه بر این ، این حملات می تواند از هر نقطه جهان IT سرچشمه بگیرد و به پیچیدگی ها و بحرانی ها بیفزاید.

 لیست قیمت ریموت کنترل جرثقیل ساگا

برداشتن اولین قدم های خود

حملات سایبری واقعی هستند و نیاز به توجه دارند ، اما لازم است درک کنیم که اولین اقدامات برای حفاظت از اجزا و دارایی ها است. داشتن فناوری های پیشرفته اتوماسیون برای رقابت در بازار جهانی بدون شک ضروری است ، اما داشتن نصب های ایمن نیز به همان اندازه حیاتی است. با این حال ، قبل از اجرا ، لازم است که خلا gap موجود در روند امنیتی ، اجزا، و دارایی های سازمان را درک کنید ، که ممکن است آنها را در معرض حمله قرار دهد. امنیت سایبری نه تنها از بین بردن شکاف های امنیتی بلکه آگاهی از آسیب پذیری های موجود در اجزا و سیستم ها است. این به کارخانه ها کمک می کند تا خطرات را به روش صحیح کاهش دهند.

 

همه از هرم اتوماسیون معمولی ما که در اکثر کارخانه ها و کارخانه ها وجود دارد آگاه هستند. سطحهایی از حسگرها ، محرک ها ، سیستم های کنترل ، DCS / SCADA ، MES ، ERP یا cloud و سایر زیرساخت های فناوری اطلاعات وجود دارد. این انتقال

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی