ویژگی اچ ام آی

 پاور پنل جدید B&R یک پردازنده اختصاصی برای HMI ارائه می دهد

اچ ام آی

Power Panel C50 مزایای ترکیبی یک کنترلر قدرتمند و یک صفحه نمایش لمسی خازنی پیش بینی شده مدرن را در یک دستگاه HMI فراهم می کند. پاور پنل مجهز به یک پردازنده اختصاصی برای برنامه HMI است و بنابراین یک راه حل بهینه برای برنامه های mapp View HMI است. می توان از آن در دماهای بین 20- تا 60+ درجه سانتی گراد استفاده کرد و نیازی به فن ندارد.

HMI چند لمسی مدرن با شیشه شفاف یا ضد انعکاس در دسترس است و برای طرح های ماشین های درجه یک مناسب است. صفحه نمایش لمسی حتی زمانی که با دستکش های چرمی ضخیم کار می کند دقیقا و قابل اعتماد واکنش نشان می دهد. ژست‌هایی مانند زوم یا کشیدن انگشت، تجربه‌ای بصری برای کاربر فراهم می‌کنند. Power Panel C50 در قالب صفحه عریض در چهار اندازه مختلف از 7.0 اینچ تا 15.6 اینچ موجود است.


فشرده و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری




این پنل پاور دارای طراحی بسیار جمع و جور، حداقل عمق نصب و چیدمان خروجی کابل هوشمند است که آن را به یک صرفه جویی در فضا برای نصب آسان تبدیل می کند. بدون هارد دیسک، فن یا باتری، همچنین بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است. جلوی پنل دارای حفاظت IP65 است که آن را برای محیط های صنعتی خشن بسیار مناسب می کند.


رابط های متعدد

وبلاگ اتوماسیون صنعتی

برای استفاده بهینه از این عملکرد، Power Panel C50 دارای طیف گسترده ای از رابط های یکپارچه از جمله POWERLINK، Ethernet و USB است. ماژول های ورودی/خروجی، محورها و اجزای ایمنی نیز می توانند مستقیماً به پنل متصل شوند. نیازی به کنترلرهای اضافی نیست.


استفاده از مزیت های مپ ویو


Power Panel C50 با کارایی بالا برای اجرای برنامه های mapp View HMI ایده آل است. با بسته نرم افزاری mapp View، B&R دسترسی مستقیم به دنیای گسترده فناوری وب را مستقیماً از محیط مهندسی ارائه می دهد. مهندسان اتوماسیون تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد راه حل های قدرتمند و شهودی HMI را دارند. نیازی به پرداختن مستقیم به فناوری HTML5، CSS و JavaScript نیست. mapp View کاملاً بر اساس استانداردهای وب است و از مشاهده بهینه در هر دستگاهی اطمینان حاصل می کند. محتوای چندین صفحه را می توان برای کاربران یا گروه های کاربری خاص سفارشی کرد.


عنوان


برای استفاده بهینه از این عملکرد، Power Panel C50 دارای طیف گسترده ای از رابط های یکپارچه از جمله POWERLINK، Ethernet و USB است.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا