مشخصات اچ ام ای

 Congatec - فروشنده تابلوها و ماژول های رایانه ای تعبیه شده استاندارد و سفارشی - در نمایشگاه IoT / M2M Expo (غرفه 10-42 West Hall 2، 1F) به نمایش در خواهد آمد و سیستم عامل های آزمایشی جدید خود را برای نسل بعدی هوش مصنوعی (AI) به نمایش می گذارد. ) مبتنی بر سیستم های بینایی تعبیه شده. این پلتفرم ها با همکاری و تأیید شرکای برجسته اکوسیستم از جمله NXP Semiconductors ، Intel ، Basler و Real-Time Systems ، سطح جدیدی از آمادگی راه حل را برای برنامه های مختلف بینایی تعبیه شده مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهند. خرید اچ ام ای هدف این است که تلاش برای مشتریان OEM به حداقل برسد و اطمینان حاصل شود که برنامه های جدید باعث می شوند بازار با سرعت بیشتری به بازار عرضه شود. صنایع هدف از صنعتی ، زیرساختی و شهر هوشمند گرفته تا تدارکات ، وسایل نقلیه و برنامه های دید خرده فروشی را شامل می شود.


چشم انداز تعبیه شده که شامل هوش مصنوعی است ، یکی از مهمترین بازارهای رشد در محاسبات تعبیه شده است. یاسویوکی تاناکا ، مدیر کشور در کنگاتک ژاپن ، توضیح می دهد ، مشتریان در بسیاری از بازارهای مختلف نیاز به تلفیق هوش مصنوعی و یادگیری عمیق و همچنین فن آوری دوربین مانند MIPI و فن آوری های hypervisor در زمان واقعی دارند تا تجزیه و تحلیل کنترل در زمان واقعی و دوربین هوشمند را در یک سیستم عامل ادغام کنند. KK. برای ساده سازی استفاده از فن آوری های رایانه ای جاسازی شده ، ما تمام این تخصص را به همراه شرکای خود در بسته های نرم افزاری آماده راه حل جامع ارائه می دهیم. سیستم عامل های آزمایشی جدید ما سطح بی سابقه ای از آمادگی راه حل را ارائه می دهند ، همانطور که همه می توانند در نمایشگاه IoT / M2M ژاپن مشاهده کنند. این آمادگی بیشتر برای راه حل نتیجه همکاری فزاینده با شرکای اکوسیستم Congatec Basler و Real-Time Systems و همچنین فروشندگان سیلیکون NXP و Intel است.


محاسبه بینایی جاسازی شده برای رباتیک در زمان واقعی

سیستم نمایشی کنگاتک که با همکاری اینتل و سیستم های Real-Time طراحی شده است ، نسل بعدی ربات های مشارکتی مبتنی بر دید ، کنترل اتوماسیون و وسایل نقلیه مستقل را هدف قرار می دهد که باید چندین کار را به طور موازی از جمله آگاهی از موقعیت با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری عمیق انجام دهند. پلت فرم آماده راه حل مبتنی بر یک ماژول COM Express Type 6 مجهز به پردازنده Intel Xeon E2 است و سه ماشین مجازی از پیش پیکربندی شده را ادغام می کند. یکی از آنها یک دوربین دید Basler کار می کند ، جایی که تشخیص شی مبتنی بر بینایی از طریق نرم افزار Intel OpenVino روی Linux اجرا می شود و الگوریتم های AI روی کارت FPGA Intel Arria 10 از Refexces اجرا می شوند. پارتیشن دیگری میزبان دروازه ای برای اتصال ایمن اینترنت اشیا است. پارتیشن مستقل در زمان واقعی Linux را برای کنترل تعادل آونگ معکوس در زمان واقعی اجرا می کند. بازدیدکنندگان می توانند تعادل آونگها را بهم بزنند - سیستم بلافاصله و با رفتار واقعی عکس العمل نشان می دهد تا آونگها را متعادل نگه دارد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این کیت را در اینجا پیدا کنید:

https://www.congatec.com/fa/congatec/press-releases/article/intel-congatec-and-real-time-systems-pres-industrial-grade-application-server-platform-for-multi.html


محاسبه بینایی جاسازی شده برای صندوق های خرده فروشی خودکار

پلت فرم نسخه ی نمایشی خرده فروشی Congatec ، Basler و NXP اثبات مفهومی است که از هوش مصنوعی برای به طور کامل خودکار کردن فرآیند پرداخت خرده فروشی استفاده می کند. بازدیدکنندگان غرفه می توانند آنچه را در سبد خود قرار دهند انتخاب کنند ، سپس شبکه عصبی آموزش دیده محصولات را بر اساس جریان ویدئویی - مانند عملکرد تشخیص چهره - تشخیص می دهد و قیمت کل را نشان می دهد. سیستم هایی از این دست چشم انداز جدیدی را برای برنامه های خرده فروشی باز می کنند: آنها گسترش سبد فروش را آسان می کنند زیرا محصولات جدید می توانند بدون مشکل به یک شبکه عصبی آموزش دیده اضافه شوند. فروشگاه های خرده فروشی از هزینه های نیروی کار کمتر و همچنین به طور قابل توجهی تجربه مشتری را از طریق صندوق های فوری ، صف های به حداقل رسانده شده و 100 درصد ظرفیت پرداخت در همه زمان ها ، حتی در زمان باز بودن 24 ساعته فروشگاه ، بهره مند می شوند. پلت فرم خرده فروشی یادگیری عمیق مبتنی بر یک کیت ویژوال تعبیه شده Basler متشکل از یک رایانه روی ماژول NXP i.MX 8QuadMax SoC مبتنی بر SMARC 2.0 از Congatec ، یک تخته حامل SMARC 2.0 و یک تابلوی حامل باسر BCON برای ماژول دوربین 13 MP MIPI است. کیت Embedded Vision از تابستان امسال از باسلر در دسترس خواهد بود. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این کیت را در اینجا پیدا کنید:

تغییر اکوسیستم تولید با اینترنت اشیا صنعتی


یک بحث میزگردی با موضوع «استراتژی‌های کلیدی برای پیاده‌سازی اینترنت اشیاء صنعتی سرتاسر و ارزش پیشنهادی آن» توسط Ranjithkumar G، متخصص فناوری و شبکه، اتوماسیون صنعتی B&R انجام شد. شرکت کنندگان برجسته این بحث عبارت بودند از سوبراتا کارماکار، مدیر LBL، ABB Robotics و LSM، ABB RA. Provin Bambal، Vertical Head (I4.0)، Unlimit IoT و Tanay Sil، Head – Business Development، B&R Industrial Automation.


اینترنت اشیاء صنعتی قطعاً در دهه آینده روند رو به رشدی خواهد داشت و تقریباً بر هر صنعت عمودی تأثیر می گذارد و کل فرآیندهای تجاری را تحت تأثیر قرار می دهد. اینترنت اشیا صنعتی جزء جدایی ناپذیر یک تحول دیجیتال گسترده تر است. انگیزه های زیادی برای پیاده سازی اینترنت اشیاء صنعتی وجود دارد - از تقویت تعامل و وفاداری مشتری گرفته تا تسریع نفوذ در بازار و رقابت جهانی، و همچنین افزایش کارایی عملیاتی، اثربخشی سازمانی و سودآوری.


از آنجایی که مزایای اینترنت اشیاء صنعتی به طور گسترده‌تری درک می‌شوند، چالش مربوطه برای بسیاری از شرکت‌ها نحوه پیاده‌سازی راه‌حل‌های مرتبط است. آنها با سؤالاتی دست و پنجه نرم می کنند که چگونه و از کجا شروع کنند و به چه مهارت ها و شرکای فناوری نیاز دارند. پس از اشاره به این مسائل، ناظم از پانل خواست تا یک استراتژی plc برای پیاده‌سازی اینترنت اشیاء صنعتی که در تجربه آنها مؤثر بوده است، شرح دهند. این پانل موافقت کرد که انتخاب شریک فناوری مناسب و پروتکل ارتباطی مناسب، عناصر حیاتی برای تضمین بازگشت سرمایه طولانی مدت هستند.


این پانل همچنین در مورد "چگونه می توان داده های معنی دار را از تاسیسات برونفیلد بدست آورد و از آن برای تصمیم گیری استفاده کرد" بحث کرد زیرا مهندسی داده امروزه اهمیت پیدا می کند. داشتن یک چک لیست و دانستن اینکه کدام داده برای مشتریان مرتبط است بسیار مهم است. چالش های پیش روی تاسیسات برون فیلد باید از طریق استراتژی های دیجیتالی سازی سفارشی حل شود. با اذعان به این چالش ها، Tanay Sil جعبه نارنجی B&R را به عنوان یک راه حل موثر معرفی کرد که می تواند به اتصال این ماشین های دیجیتال ایزوله شده کمک کند و مزایای Greenfield را ارائه دهد. موضوعاتی مانند اهمیت فناوری باز، قابلیت اطمینان داده ها، ایمنی و امنیت نیز مورد بحث قرار گرفت.


مهندسی داده و شرکت باز


محاسبه دید داخلی برای تشخیص چهره

سیستم نمایشی تشخیص چهره Congatec مبتنی بر فناوری بیومتریک پیشرفته است و برای برنامه هایی طراحی شده است که برای شناسایی افراد به اتصال به حالت واقعی به یک پایگاه داده مرکزی تصاویر احتیاج دارند. برنامه های هدف از نظارت بر زیرساخت های عمومی سطح بالا گرفته تا سیستم های صورتحساب ، بلیط و کنترل ورودی را شامل می شوند. این نسخه ی نمایشی بر روی شناسایی چهره متمرکز است و براساس سری دوربین های دارت Basler با USB 3.0 و صفحه conga-PA5 Pico-ITX با پردازنده های نسل 5 اینتل اتم ، سلرون یا پنتیوم ساخته شده است. کیت های دیگر مبتنی بر تخته ها و ماژول های Congatec با LVDS ، MIPI-CSI ، دید GigE و سایر رابط های مربوطه دنبال می شوند. sui نرم افزار دوربین پیلون

همچنین از Basler توسط Congatec به عنوان یک نرم افزار استاندارد در کیت های مناسب ادغام می شود.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی