plc

 Arrow Electronics و Basler ، تأمین کننده دوربین های دیجیتال صنعتی با کیفیت در آلمان ، توافق نامه ای امضا کردند که بر اساس آن Arrow طیف گسترده ای از محصولات Basler را در سراسر منطقه EMEA توزیع می کند. علاوه بر این ، Arrow Basler را به کارت جهانی دیجیتال خود اضافه کرد. با این کار ، محصولات باسلر در سراسر جهان در دسترس مشتریان آنلاین است.


با تمرکز ویژه بر روی محصولات بینایی تعبیه شده Basler ، Arrow در تلاش است تا این فناوری را در نمونه سیستم های خود (SoMs) و هیئت مدیره برای توسعه دهندگان و جامعه سازندگان ادغام کند.


باسلر بزرگترین واحد تولید کننده حجم دوربین های دیجیتال برای کاربردهای صنعتی در سطح جهان است. دوربین های آن به طور گسترده ای در تولید انبوه صنعتی ، فناوری پزشکی ، علوم زیستی و کاربردهای خرده فروشی استفاده می شود. نمونه کارها راه حل های بینایی تعبیه شده Basler شامل دوربین ها ، لنزها ، ماژول ها ، نرم افزار و کلیه لوازم جانبی پشتیبانی مورد نیاز برای افزودن قابلیت دید به دستگاه است. کیت های ارزیابی و توسعه سخت افزار و نرم افزار read more کاربر پسند ، تلفیق دوربین ها با سیستم های تعبیه شده را ساده می کند.


امیر شرمان ، مدیر راه حل های مهندسی و فن آوری تعبیه شده در تجارت Arrow’s Components در EMEA ، گفت: "اینترنت اشیاings تقاضای بسیاری از فن آوری های سنجش را برانگیخته است. توانایی افزودن "قدرت بینایی" به شبکه ای از ماشین آلات به طور فزاینده ای مطلوب استر و در بسیاری از موارد اکنون ضروری است. "


الکساندر تمه ، مدیر کل ماژول تجارت ، باسلر ، گفت: "Arrow در حال حاضر طیف گسترده ای از راه حل ها را به جامعه تعبیه شده ارائه می دهد و ما خوشحالیم که با آنها همکاری می کنیم و توانایی توسعه دهندگان را با محصولات چشم انداز برجسته خود گسترش می دهیم."Crystal Display Systems (CDS) مفتخر است که به عنوان بخشی از گسترش خود در سال 2021 اعلام کند که توافق نامه توزیع را برای تبدیل شدن به توزیع کننده و شریک پشتیبانی ارزش افزوده Litemax Corporation در انگلیس برای رایانه های شخصی با صفحه روشنایی بالا امضا کرده است. Litemax و CDS در بازار نمایشگرهای صنعتی اروپا به خوبی شناخته شده اند که یک همکاری فوق العاده قوی برای پشتیبانی از همه مشتریان نمایش صنعتی در سراسر اروپا ایجاد می کند. CDS طیف وسیعی از Litemax IP65 و IP68 ناهموار ، رایانه های صفحه ای حاشیه ای باریک و استاندارد را ترویج ، پشتیبانی و پشتیبانی خواهد کرد و همچنین به راه حل های سفارشی OEM / ODM برای بسیاری از مشتریان از بسیاری از صنایع از جمله دفاع ، هوا فضا ، پزشکی ، فضای باز ، دریایی نگاه می کند ، MilAero و برنامه های مختلف صنعتی.


رایانه های شخصی پانل Litemax مانند دیگران نیستند و علاوه بر رایانه های جعبه ای قدرتمند و همه کاره ، دارای بهترین نمایشگرهای LCD با روشنایی بالا هستند ، بنابراین شما از هر دو جهان بهترین بهره خواهید برد و CDS راه حل های Mix and Match را که مشتری می تواند ارائه دهد ، ارائه می دهد. انتخاب خود از صفحه نمایش ، روشنایی ، نوع صفحه لمسی ، انتخاب پردازنده و همچنین محفظه برای ارائه راه حل بهینه شده. این یک سرویس و راه حل منحصر به فرد است که CDS در انگلیس و اروپا به ارمغان می آورد.


مدیر عامل CDS ، کریس بارتامام که این قرارداد را امضا کرده است ، گفت: "ما احساس می کنیم این یک توافق نامه عالی برای CDS ، Litemax و مشتریان بالقوه صنعتی است زیرا محصولات با بالاترین کیفیت را به بسیاری از بخشها و بازارهای صنعتی وارد می کنیم. تیم فروش فنی و فرآیندهای متمرکز بر پروژه ما بدان معنی است که ما می توانیم در صورت نیاز به مشتریان در مورد بهترین راه حل بهینه شده برای کاربرد خاص آنها کمک و مشاوره کنیم. ما طی چند هفته آینده تعدادی از این راه حل ها را برجسته و بازاریابی خواهیم کرد ، بنابراین افراد یک دید کلی از مزایا و همچنین گزینه های موجود در حال حاضر دارند. شرکت هایی با چنین شرایطی باید با ما تماس بگیرند تا در مورد پروژه ها و الزامات خود صحبت کنند. "


ویژگی های اصلی محدوده PC Litemax High Brighntess Panel


10.4 "- 21.5" (جنبه های استاندارد ، دامنه هسته) ، سایر اندازه های موجود در صورت درخواست

روشنایی تا 1600 سی دی

سیستم عامل های PC را از Intel Atom تا Core i7 / AMD Ryzen-V مخلوط و مطابقت دهید

صفحه لمسی چند لمسی PCAP با دقت بالا

راه حل های استخوان برهنه

ورودی های برق گسترده از 9V-36V * اضافی اختیاری

جلو IP65 تا راه حلهای کامل ضد آب IP68

قابلیت اطمینان بالا بدون فن و بدون قطعات متحرک

اتصالات برق قفل شونده

نسبت های مختلف

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی