servo

 استارتاپ Robotics هوش مصنوعی Augmentus بودجه خود را افزایش می دهد

30 جولای 2021

با تولید AUTOMATION

کاتالوگ فارسي سروو موتور دلتا b2

Augmentus ، یک پلت فرم برنامه نویسی روباتیک AI بدون کد ، در دور دور سرمایه گذاری که توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در سنگاپور به نام Cocoon Capital مستقر شده است ، مقدار نامعلومی از سرمایه را جمع آوری کرده است.


Augmentus به شرکت ها اجازه می دهد تا ربات های صنعتی پیچیده را با دقت بالا در مدت زمان کوتاهی مستقر کنند.


فناوری اختصاصی دارای یک رابط گرافیکی است که نیاز به برنامه نویسی و فایل های CAD را حذف می کند و امکان برنامه ریزی و یکپارچگی 17 برابر سریعتر را در برنامه های مختلف صنعتی فراهم می کند.


امروزه تولیدکنندگان روبات از زبان های برنامه نویسی اختصاصی استفاده می کنند که نیاز به آموزش و تخصص فراوان دارد. از آنجا که فرآیندهای اتوماسیون نیاز به سطح بالایی از سفارشی سازی دارد ، تقریباً 75 درصد هزینه عمر مادی روبات صنعتی شما به نرم افزار مربوط می شود.


تبلیغات


Augmentus که در سال 2019 تأسیس شد ، در حال همکاری با 15 تولیدکننده جهانی است تا نرم افزار خود را برای برنامه های مختلف از برداشت و بازرسی از گیاهان در مزارع شهری گرفته تا سم پاشی و جوشکاری پیشرفته در تولید خودرو به کار گیرد.


Augmentus همچنین یک ماژول هوش مصنوعی یکپارچه را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد نرم افزار را برای شناسایی و طبقه بندی اشیاء مانند قطعات خودرو یا توت فرنگی آموزش دهند.


Augmentus با تولیدکنندگان بزرگ جهانی ربات از جمله ABB ، Universal Robots ، TM Robots ، Kuka ، Nachi و Mitsubishi Electric همکاری کرده است تا بیش از 60 درصد از روبات های صنعتی موجود در بازار را پشتیبانی کند. این تیم همچنین روشی را برای کمک سریع به مدلهای جدید روبات توسعه داده است.


این بودجه از اولین رونمایی رسمی پلتفرم روباتیک Augmentus پشتیبانی می کند که هدف آن ساده سازی بازار نرم افزار رباتیک 20 میلیارد دلاری است. علاوه بر این ، Augmentus قصد دارد استعدادهای جدیدی را در توسعه نرم افزار ، توسعه مشاغل و مشارکت برای پشتیبانی از تقاضای راه حل آن در سراسر جهان در ماه های آینده استخدام کند.


لئونگ یونگ شین ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Augmentus می گوید: "در نهایت ، ما می خواهیم روباتیک را برای همه در دسترس قرار دهیم تا در هر برنامه ای که قابل تصور است استفاده شود."

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی