شاستی ساگا

توسعه صنعتی و رشد اقتصادی

تحولات صنعتی در طول تاریخ منجر به دوره های رشد اقتصادی شده است. فناوری های جدید مشاغل را آسان تر ، سریعتر و بهتر می کند ، که می تواند منجر به افزایش خروجی یک کسب و کار و افزایش سود شود. قيمت ريموت کنترل جرثقيل سقفي صنعتی شدن در نیروی کار دارای مزایای زیادی است که بسیار گسترده تر است. در زیر ، بسیاری از مزایای توسعه صنعتی و تأثیرات مثبت آن بر اقتصاد را بررسی می کنیم.


صنعتی شدن سود را افزایش می دهد


افزودن توسعه صنعتی به یک کسب و کار می تواند مقیاس تولید را افزایش دهد ، هزینه تولید را کاهش دهد ، محصولات در حال توسعه را بهبود بخشد و بازار محصولات و خدمات فروخته شده را گسترش دهد. این پیشرفت ها بر حاشیه سود کالا و خدماتی که یک تجارت می فروشد تأثیر زیادی دارد. همچنین گسترش یا کاهش توسعه محصول یا خروجی آن همانطور که بازار حکم می کند آسان تر است.


توسعه صنعتی = نوسازی


بسیاری از صنایع به لطف پیشرفت در صنعت در طی سالیان بسیار پیشرفت کرده اند. افزودن فناوری یا بهبود روشهای صنعتی ، خروجی و بهره وری را افزایش می دهد.

برای ارائه چند مثال گسترده ، صنعت کشاورزی در طول این سالها با بهبود تجهیزات مانند تراکتور و ماشین برداشت ، و همچنین محصولاتی مانند کود و سموم دفع آفات بسیار پیشرفت کرده قيمت ريموت کنترل جرثقيل saga است. صنایع حمل و نقل به بسیاری از مشاغل اجازه داده است تا محصولات خود را در فواصل بسیار دورتر بفروشند. اینترنت و فناوری های مربوط به آن سرعت فعالیت بسیاری از مشاغل را افزایش داده است. همه این تحولات صنعتی منجر به تولید بیشتر شده که منجر به رشد اقتصادی می شود.


توسعه صنعتی منجر به شهرنشینی می شود


هنگامی که یک منطقه شاهد افزایش صنعتی شدن است ، شهرنشینی تمایل به دنبال دارد. صنعتی شدن یک منطقه الهام بخش رشد ارتباطات و حمل و نقل خواهد بود که منجر به اشغال افراد بیشتر در فضای کوچکتر قيمت ريموت کنترل جرثقيل saga ، افزایش و بهبود نیروی کار می شود. بسیاری از موسسات دیگر در نزدیکی پایگاه های صنعتی ایجاد شده اند ، از جمله موسسات آموزشی و مدارس ، امکانات بانکی و بهداشتی و مجتمع های رستوران و سرگرمی. این مmentsسسات به دلیل افزایش جمعیت از یک منطقه صنعتی رونق می گیرند ، که به طور کلی باعث ایجاد مشاغل بیشتر می شود.


توسعه صنعتی یک صنعت منجر به رشد سایر صنایع می شود


مشاغل برای فعالیت نیاز به سرمایه گذاری دارند ، بنابراین افزایش صنعتی شدن منجر به سرمایه گذاری هایی می شود که از صنایع دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، یک تجارت صنعتی می تواند محصولات یا خدماتی را ارائه دهد که منجر به بهبود تولیدات دیگر مشاغل می شود. به عنوان مثال ، یک شرکت لبنیات که پیشرفت های صنعتی را برای افزایش تولید شیر خود اضافه می کند ، تأثیر مثبتی بر مشاغل مجاور که در تولید ماست ، پنیر و بستنی تخصص دارند ، خواهد داشت.


صنعتی شدن بیکاری و فقر را کاهش می دهد


افزایش صنعتی شدن می تواند منجر به کاهش نرخ بیکاری و فقر در یک منطقه معین شود. پیشرفتهای صنعتی منجر به ایجاد مشاغل بیشتر در مشاغل کوچک و بزرگ می شود ، که فرصت بیشتری را برای کسانی که در غیر این صورت ممکن است بیکار باشند ایجاد می کند. همچنین باعث ایجاد اشتغال از افراد نزدیک مناطق صنعتی مانند حومه و حومه می شود.


صنعتی شدن منجر به سطح بالاتری از زندگی می شود

به منظور گسترش آگاهی از جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های منبع باز که ماشین‌سازان و کارخانه‌های هندی را برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های اتوماسیون پیشرفته توانمند می‌سازد، گروه استاندارد Ethernet POWERLINK کنفرانس صنعت هوشمند را در 5 سال گذشته سازماندهی کرده است. پنجمین دوره کنفرانس صنعت هوشمند در پونا با تمرکز بر ایجاد تحول دیجیتال به بازار تولید هند به صورت مقرون‌به‌صرفه بود. شرکای کنفرانس صنعت هوشمند عبارتند از ABB India. Unlimit IoT، یک شرکت Reliance Group. و اتوماسیون صنعتی B&R. C4i4Lab، یک مرکز در کلاس جهانی که نوآوری و پذیرش راه‌حل‌های Industry 4.0 را ترویج می‌کند، سازمان پشتیبان کنفرانس به منظور افزایش رقابت جهانی صنعت هند بود.


صنعتی شدن منجر به توسعه نیروی کار ماهر می شود ، که شامل کارگران متخصص و ماهر در مشاغل و وظایف خاص است. این تخصص به خروجی بیشتر نسبت می دهد که باعث افزایش درآمد نیروی کار می شود. افزایش درآمد منجر به سطح بالاتری از زندگی برای کارگران و خانواده های آنها می شود.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

ویژگی اچ ام آی

کارت پي ال سي دلتا