ملاحظات طراحی و اصلاح تجهیزات اختلاط صنعتی در کاربردهای سخت

 ملاحظات طراحی و اصلاح تجهیزات اختلاط صنعتی در کاربردهای سخت

طراحی یک مخلوط کن صنعتی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما هنگام طراحی برای یک برنامه کاربردی که بسیار خشن است ، توجه خاصی را می طلبد.


کریس کوزیکی

15 ژانویه 2021

رندر سه بعدی میکسر Pugmill FEECO

با اجازه FEECO International

در بسیاری از فرایندها ، تجهیزات اختلاط صنعتی به عنوان یک ابزار ارزشمند برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف ، آماده سازی مواد برای دفن زباله ، امکان برآوردن الزامات کیفیت محصول و آماده سازی مواد برای پردازش پایین دست عمل می کند.


مواجه شدن با یک برنامه مخلوط کننده که به دلایلی ، چالش های منحصر به فردی را ایجاد می کند که یک محیط پردازش بسیار سخت ایجاد می کند ، غیر معمول نیست. در چنین تنظیماتی ، طراحی مناسب میکسر برای دستیابی به میکسری که نه تنها عملکرد خوبی دارد ، بلکه قادر است در چنین شرایطی سختی تولید طولانی مدت را تحمل کند ، بسیار مهم است.


تقریباً در همه موارد ، نتایج طراحی نامناسب میکسر یکسان است:


خرابی بیش از حد برای نگهداری و پاکسازی.

هزینه های نگهداری بیشتر در زمان و قطعات.

عملکرد ناکارآمد یا ناکارآمد.

وصله مکرر ، تعویض پارو و غیره

خرابی سیستم درایو

کاهش طول عمر میکسر

اطلاعات زیر ملاحظات کلیدی را در طراحی و سفارشی سازی میکسر هنگام کار با مواد دشوار ارائه می دهد. در حالی که این مقاله به طور خاص به مخلوط کن های آسیاب اشاره می کند ، زیرا آنها یک انتخاب رایج برای پردازش مواد جامد خشن هستند ، بسیاری از مفاهیم شرح داده شده در اینجا برای سایر انواع تجهیزات اختلاط صنعتی نیز کاربرد دارد.


چه چیزی برنامه مخلوط کردن را خشن می کند؟


کاربرد مخلوط کردن ممکن است به دلایل مختلف کابل سريال پي ال سي دلتا سخت تلقی شود. یک ماده ساینده یا خورنده تا حد زیادی شایع ترین علت استفاده از مخلوط کردن دشوار است ، اما یک ماده چسبنده یا ناسازگار نیز می تواند مقصر باشد ، همانطور که ممکن است یک واکنش در طی فرآیند اختلاط ایجاد شود. مخلوط کردن به ویژه زمانی سخت است که دو یا چند مورد از این چالش ها با هم ترکیب شوند یا با توان بالایی جفت شوند.


یک ماده ساینده


یک ماده ساینده می تواند باعث آسیب بیش از حد به قطعاتی مانند شفت ، مهر و موم و پارو شود. سایش یکی از نگرانی های مکرر هنگام کار با موادی مانند سیلیس ، سنگ آهک و سنگ معدن است.


یک ماده خورنده


برخلاف مواد ساینده ، یک ماده خورنده می تواند فراتر از اجزای معمولی سایش آسیب برساند و هر چیزی را که با آن تماس پیدا می کند از بین ببرد. خوردگی شاید تنها مشکل ترین ویژگی مواد در فضای پردازش فله باشد.


مواد اولیه ناسازگار یا چسبنده


به طور ایده آل باید تا حد ممکن یکنواخت باشد ، اما این همیشه امکان پذیر نیست. مواد اولیه غیر یکنواخت اغلب تغذیه فرآیند را به طور مداوم یک چالش می کند. این امر معمولاً با مواد لجن مانند دیده می شود ، جایی که تغییر در میزان رطوبت باعث تغییر قوام مواد می شود.


یک ماده چسبنده می تواند مشکلات مشابهی را ایجاد کند ، اندازه گیری مناسب را دشوار می کند ، باعث ایجاد تجمع بیش از حد می شود و نیاز به تنظیمات مکرر دارد تا کارها بدون مشکل انجام شود.


حضور یک واکنش


وجود واکنش در مخلوط کن ، پیچیدگی بیشتری را برای مهندسان طراحی سیستم ایجاد می کند. واکنش به این معنی است که خواص مواد با حرکت مواد در مخلوط کن تغییر می کند و مستلزم بررسی دقیق مواد در هر نقطه در طول عبور آن است.


علاوه بر این ، وجود یک واکنش می تواند عناصر جدیدی را در فرآیند اختلاط کابل سريال پي ال سي دلتا مانند حرارت یا افزایش دما ، گازهای فراری یا گرد و غبار ، تغییرات قوام یا حتی خطر جدید یا افزایش خوردگی وارد کند.


ملاحظات کلیدی طراحی برای تجهیزات اختلاط صنعتی در شرایط سخت


هر برنامه مخلوط کردن چالش های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد و نیاز به یک رویکرد انعطاف پذیر در طراحی میکسر دارد. بسته به چالش های خاص فرایند موجود ، ممکن است میکسرها به تعدادی اصلاح نیاز داشته باشند. این سفارشی سازی ها معمولاً تحت چند ملاحظات کلیدی قرار می گیرند:


مصالح ساختمانی


مهمترین نکته در طراحی میکسر برای کاربردهای سخت dvp 14ss211r قيمت انتخاب مصالح ساختمانی مناسب است. در حالی که فولاد کربنی معمولاً برای سایر موارد مخلوط کردن انتخاب می شود ، مواد سخت معمولاً به چیزی قوی تر نیاز دارند.


مصالح ساختمانی هنگام برخورد با موادی که ساینده یا خورنده هستند و همچنین در صورت بروز واکنش بسیار مهم هستند.


تغییرات معمول در طراحی


مصالح ساختمانی بستگی زیادی به موادی دارد که وارد مخلوط کن می شوند. نوع مواد شیمیایی اضافه شده ، و همچنین غلظت و درجه مواد شیمیایی ، بر مصالح ساختمانی تأثیر می گذارد.


برای سایش: سایش ناشی از سایش یک نگرانی رایج در بسیاری از انواع تجهیزات اختلاط صنعتی است ، اما برای میکسرهای قوطی کمتر کاربرد دارد. شکاف بین نوک دست و پا و مخلوط کن باعث ترویج aتجمع جزئی مواد بر روی دیوار. این لایه اساساً به عنوان یک لایه محافظ ساخته شده عمل می کند و مانع از تخریب مواد از طریق دیوارها می شود.


شفت توسط پاروها ، صفحات پشتی و پیچ و مهره محافظت می شود و بنابراین نیازی به محافظت بیشتر در برابر سایش ندارد. خود پاروها ممکن است با مواد مقاوم در برابر سایش پوشانده شوند.


برای خوردگی: در انتخاب مصالح ساختمانی مناسب برای مقابله با خوردگی ، مهندسان ابتدا باید حالت واقعی خوردگی را مشخص کنند. آیا در نتیجه pH ماده رخ می دهد یا مقادیر بالای کلرید مقصر است؟ همچنین وقتی یک ماده در محدوده رطوبت یا درجه حرارت خاصی قرار گیرد ، ممکن است خورنده تر شود. در برخی موارد ، این امر می تواند با تنظیم مواد اولیه به جای انتخاب آلیاژ گران تر ، حل شود.


هنگام بروز واکنش: همانطور که گفته شد ، وجود یک واکنش مستلزم آن است که مهندسان مواد ساختمانی را برای ویژگی های مواد در هر نقطه از مخلوط کن در نظر بگیرند.


بسته به اجزای خاص ، این واکنش می تواند یک ترکیب شیمیایی جدید ایجاد کند یا گرما تولید کند - هر دو بر روی مصالح انتخابی ساختمان تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، وجود گرما یا افزایش دمای مواد اغلب خوردگی یک ماده را افزایش می دهد و باید در نظر گرفته شود.


در عین حال ، مهندسان باید تمام بدترین سناریوهای احتمالی را در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، dvp 14ss211r قيمت اگر به دلایلی واکنش کامل نشود ، اسید بدون واکنش یا آزاد در مخلوط کن وجود خواهد داشت. برای احتیاط ، مخلوط کن باید از موادی ساخته شود که بتوانند در معرض اسید آزاد قرار گیرند.


مهندسان می توانند از آزمایشگاه های آزمایش مواد برای ارزیابی اثرات سایش که مواد خاص آنها احتمالاً بر روی مواد مختلف ایجاد می کند ، استفاده کنند یا با یک فروشنده فولاد ضد زنگ برای ارزیابی اچ ام آی دلتا گزینه های مختلف همکاری کنند. این تصمیم اغلب به دنبال ایجاد تعادل بین مقاومت در برابر خوردگی و هزینه است ، زیرا آلیاژهای قوی تر به سرعت هزینه را به واحد اضافه می کنند.


نیازمندی های قدرت


الزامات برق یکی دیگر از ملاحظات مهم در طراحی مخلوط کن برای یک محیط سخت است. اسب بخار و گشتاور کافی در همه کاربردها مهم است ، اما هنگام کار با مواد ضخیم ، لجن مانند یا چسبناک ، یا زمانی که چنین قوامی در نتیجه واکنش ایجاد شده در مخلوط کن ایجاد می شود ، بسیار مهم است.


پتانسیل ورود مواد ترامپ به مخلوط کن نیز باید در انتخاب اجزای درایو در نظر گرفته شود.


تغییرات معمول در طراحی


مخلوط کن هایی که با مواد چسبناک یا لجن مانند کار می کنند ، به طور معمول به اسب بخار و گشتاور بالایی نیاز دارند تا از طریق مقاومت ایجاد شده توسط مواد به کار بروند. به عنوان مثال ، هنگام واکنش مقدار کمی اکسید کلسیم با آب ، یک واکنش گرمازا رخ می دهد که مخلوط را سیمانی می کند. این واکنش به قدرت کافی برای مخلوط کن نیاز دارد تا بتواند قوام مخلوط را پس از واکنش نشان دهد. در مواردی از این قبیل ، معمولاً حاشیه ایمنی بالایی در طراحی لحاظ می شود.


در مورد مواد ترامپ ، میکسر باید بتواند گشتاور کافی برای جابجایی مواد در صورت گیر افتادن ایجاد کند.


گنجاندن درایو فرکانس متغیر (VFD) به پردازنده ها اجازه می دهد تا با کنترل سرعت موتور به تغییرات موجود در مواد اولیه (یا محیط تولید) پاسخ دهند. استفاده از VFD در میکسر pugmill یک برنامه نسبتاً جدید است ، اما ثابت می کند که مزایای متعددی را به اپراتورها ارائه می دهد و بنابراین روند رو به رشدی است.


چیدمان دست و پا زدن


بسیاری از میکسرهای کوبشی برای قرار دادن انواع مختلف پارو طراحی شده اند. این امر به اپراتورها سطح بالاتری از کنترل را بر روی موادی که از طریق میکسر حرکت می کنند ، می دهد.


چیدمان پارو نقش کلیدی در زمان نگهداری (اقامت) مخلوط کن یا زمان لازم برای قرار گرفتن مواد در مخلوط کن برای تولید نتایج مطلوب دارد. زمان نگه داشتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است هنگامی که میکسر واکنش نشان می دهد.


هنگام کار با مواد چسبناک یا لجن مانند ، چیدمان پاروها نیز مهم است. چیدمان انتخاب شده می تواند سفر مواد را از طریق میکسر تشویق یا مأیوس کند. و اگر چیدمان به گونه ای بود که از انتقال از طریق میکسر جلوگیری می کرد ، این می تواند مقدار اسب بخار مورد نیاز برای پیشبرد مواد را افزایش دهد ، و بار اضافی را بر روی اجزای محرک ایجاد کند.


تغییرات معمول در طراحی


چندین جنبه از چیدمان پاروها را می توان تنظیم کرد ، از جمله قرار دادن پاروها ، تعداد پاروها ، جهت پاروها و گام (زاویه) پاروها.


نمای داخلی مخلوط کن سگ سنگی.

نمای داخلی مخلوط کن سگ سنگی.

با اجازه FEECO International

هنگامی که یک عمل اختلاط آشفته تر برای تسهیل واکنش ضروری است ، برخی از پاروها را می توان معکوس کرد و باعث برخورد مواد با خود و ایجاد یک حرکت نورد در مخلوط کن می شود. به همین ترتیب ، پاروها را می توان طوری تنظیم کرد که عملکرد مخلوط ملایم تری در حفره ایجاد کند.


همانطور که گفته شد ، چیدمان پاروها تأثیر قابل توجهی بر حالت تعلیق داردبه موقع. هنگام انجام واکنش ، این امر ممکن است باعث برگشت برخی از پاروها برای افزایش زمان ماندگاری یا ایجاد یک سد مصنوعی شود که مواد را در مخلوط کن بیشتر نگه می دارد تا واکنش کامل شود. برعکس ، پاروها ممکن است به گونه ای تنظیم شوند که مواد را با سرعت بیشتری از طریق میکسر عبور دهد.


سیستم اسپری


سیستم پاشش هر مخلوط کن صنعتی هنگام ترکیب مواد غذایی جامد و مایع به مخلوط همگن ، یک جزء بسیار سفارشی است. طراحی دقیق سیستم اسپری مخصوصاً هنگام کار با مواد چسبنده ، موادی که کنترل میزان تغذیه در آنها دشوار است یا موادی که گرد و خاک دارند بسیار مهم است.


تغییرات معمول در طراحی


همانطور که گفته شد ، سیستم های اسپری بسیار قابل تنظیم هستند و تعدادی متغیر بالقوه برای تنظیم از جمله محل اسپری ، تعداد پورت های اسپری ، ارتفاع سیستم اسپری بالای تخت مواد ، نوع نازل ، میزان اسپری ، غلظت اتصال دهنده ، مکانیزم های تمیز کردن نازل و موارد دیگر وجود دارد.


طراحی برای مواد چسبناک یا سخت برای تغذیه


در طراحی سیستم اسپری برای مواد چسبنده یا سخت خوراک ، نرخ تغذیه اتصال دهنده ها نه تنها قابل اندازه گیری ، بلکه قابل تنظیم است ، بنابراین اپراتورها می توانند در زمان واقعی به تغییرات مواد اولیه واکنش نشان دهند. درگاه های اسپری اضافی نیز اغلب مطلوب هستند ، زیرا این امر به اپراتورها انعطاف پذیری کمی در کار با مواد آنها می دهد.


طراحی برای مواد گرد و غبار


به منظور جلوگیری از گرد و غبار و توزیع کامل اتصال دهنده ، سیستم اسپری اغلب بالاتر از بستر مواد قرار می گیرد. این به طور معمول با یک پوشش بلند برای هماهنگی ارتفاع اضافه شده است.


میکسر Pugmill با مجموعه پوشش بالا و سیستم اسپری. یک درگاه تهویه نیز دیده می شود.

میکسر Pugmill با مجموعه پوشش بالا و سیستم اسپری. یک درگاه تهویه نیز دیده می شود.

با اجازه FEECO International

سایر ملاحظات مهم تجهیزات اختلاط صنعتی


اگرچه به طور خاص بر روی طراحی متمرکز نشده است ، اما ملاحظات مهم دیگری در خرید یک میکسر صنعتی وجود دارد. در بسیاری از موارد ، این ملاحظات منجر به اصلاح طراحی میکسر نیز می شود.


الزامات نگهداری


سطح تعمیر و نگهداری مخلوط کن نیز باید در طول مراحل طراحی در نظر گرفته شود. کاربردهای مخلوط کردن شدید گاهی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد ، بنابراین ترکیب تصمیمات طراحی که تعمیر و نگهداری را تا حد ممکن برای اپراتورها و پرسنل تعمیر و نگهداری ساده می کند بسیار مهم است. این کمک می کند تا زمان خرابی به حداقل برسد و تعمیر و نگهداری را در صورت نیاز انجام می دهد.


تغییرات معمول در طراحی


بسته به شدت کاربرد ، طراحی برای سهولت تعمیر و نگهداری ممکن است به این معنی باشد که اجزایی مانند شفت و پاروها به راحتی قابل تعویض هستند. این گودال ممکن است از فولاد ضد زنگ ساخته شود تا امکان تمیز کردن آسان و جلوگیری از تجمع مواد وجود داشته باشد. به طور مشابه ، درهای پایین بازشو امکان نظافت سریعتر را فراهم می کند و به اپراتورها این امکان را می دهد که در صورت بروز ناراحتی از پشتیبان گیری مواد در دستگاه جلوگیری کنند. توانایی جابجایی سریع به سرعت نیز در اکثر تنظیمات مطلوب است.


مخلوط کن Pugmill با مجموعه پوشش بلند شامل درهای بازرسی/دسترسی. پوشش بالا از جنس استنلس استیل به عنوان یک بخار بخار عمل می کرد ، زیرا میکسر در حال انجام واکنش بود.

مخلوط کن Pugmill با مجموعه پوشش بلند شامل درهای بازرسی/دسترسی. پوشش بالا از جنس استنلس استیل به عنوان یک بخار بخار عمل می کرد ، زیرا میکسر در حال انجام واکنش بود.

با اجازه FEECO International

اگرچه این یک تغییر طراحی نیست ، اما لازم به ذکر است که پشتیبانی مداوم باید به عنوان بخشی از برنامه کلی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه مخلوط کن در نظر گرفته شود ، زیرا هنگام کار با مواد سخت ، مشکلات اولیه بسیار مهم است. به این ترتیب ، بازرسی های معمول توسط یک تکنسین واجد شرایط معمولاً توصیه می شود و باید هزینه کلی مخلوط کن را در طول فرایند فروش محاسبه کرد.


الزامات ایمنی


ایمنی یک جنبه مهم در طراحی هر میکسر صنعتی است ، اما هنگام کار در یک محیط سخت احتیاط های اضافی ضروری است.


بسته به نوع عملیات و مواد در حال پردازش ، الزامات ایمنی ممکن است متفاوت باشد. نگرانی های خاص مواد شامل سوزش یا سمیت ، استنشاق گرد و غبار و احتراق احتمالی است.


تغییرات معمول در طراحی


بسته به نگرانی های خاص مربوط به مواد ، تغییراتی مانند سیستم تهویه (برای خروج هوا از طریق واحد برای تخلیه بخار و گرد و غبار) ، رله های شوک الکترونیکی برای درک موقعیت های آمپر بالا و ارسال سیگنال به اپراتور یا خاموش کردن در صورت باز شدن درپوش یا درب بازرسی ، یا در غیر این صورت ، حفاظت بیشتری را برای اپراتورها انجام می دهد ، دستگاه را متوقف می کند.


افزونگی


افزونگی شامل یک سیستم دوقلو برای استفاده در صورت از بین رفتن خط تولید اولیه است. پردازنده هایی که در محیطی با ریسک بالا یا ظرفیت بالا کار می کنند ، اغلب در خط اختلاط خود افزونگی ایجاد می کنند.


تغییرات معمول در طراحی

bbyy، فروشنده قدیمی نرم‌افزار ضبط و استخراج داده‌های اسناد، Vantage را منتشر کرد، یک پلت‌فرم اتوماسیون محتوای جدید که برای ساده‌سازی فرآیندهای خودکارسازی هوشمند طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد ابزارهای استخراج داده را در پلتفرم‌های RPA و BPA خود جاسازی کنند.


هالی موسکولینو، تحلیلگر IDC، گفت که پلتفرم اتوماسیون و مدیریت محتوا که در 2 آوریل به صورت بتا منتشر شد، نشان می دهد که چگونه این شرکت که در سال 1989 تأسیس شد، به خوبی با فناوری های مدرن RPA، استخراج داده ها و تجزیه و تحلیل داده سازگار است.


موسکولینو گفت: «کل این ایده گرفتن هوشمند جدید نیست. این کاری است که ما حداقل برای یک دهه انجام می‌دهیم، حتی با وجود برخی یادگیری‌های اولیه ماشینی.


وی افزود: Vantage نشان دهنده "یک فرآیند تکاملی است، نه یک فرآیند انقلابی". Abbyy مشتری Muscolino است.


ابی، قدیمی و جدید

Abbyy، مستقر در Milpitas، کالیفرنیا، با محصول FlexiCapture خود یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین پلتفرم های ضبط داده، یکی از فروشندگان غالب نرم افزارهای ضبط هوشمند بوده است.


FlexiCapture که اکنون در یک تکرار دو رقمی در دسترس است، با تغییرات فناوری همراه شده است و با در دسترس‌تر شدن و مقرون به صرفه‌تر شدن هوش مصنوعی، تصویر هوشمند را به تبدیل متن، OCR، استخراج داده و قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده اضافه کرده است.


[وانتاژ نشان دهنده] یک فرآیند تکاملی است، نه انقلابی.

هالی موسکولینو

تحلیلگر IDC

با این حال، Vantage همان چیزی است که Mathias Fransen، یکی از شرکای Abbyy شریک RoboRana، آن را «نسخه سبک وزن» FlexiCapture توصیف کرد. او گفت که کاربران را قادر می‌سازد تا مهارت‌های هوشمندی مانند ابزارهای استخراج متن و داده را در پلتفرم‌های RPA یا BPA خود جاسازی کنند.


فرانسن گفت، مشتریان RoboRana، که به کسب‌وکارها کمک می‌کند فرآیندهای خود را خودکار کرده و RPA را راه‌اندازی کنند، گاهی اوقات FlexiCapture را «دست‌وپاگیر» می‌دانند.


او گفت: "درک و تنظیم آن به تنهایی دشوار است."


با این حال، فرانسن اضافه کرد، پلت فرم اتوماسیون محتوای Vantage ساده است. به عنوان مثال، در نسخه اولیه این محصول، RoboRana توانست فیلدهای داده اضافی درخواستی مشتری را اضافه کند و الگوریتم پشت آن فرآیند را در عرض نیم ساعت بیاموزد.


Abbyy Vantage، اسکرین شات، پلتفرم اتوماسیون فرآیند، پلتفرم RPA

Abbyy Vantage یک رابط برای طراحی مهارت های هوشمند ارائه می دهد

راحت تر، ساده تر

نیل مورفی، معاون توسعه تجارت جهانی در Abbyy، با Vantage گفت، Abbyy تلاش کرده است محصولی ایجاد کند که از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند، اما استفاده از آن برای افراد در بخش تجاری ساده است.


مورفی گفت، مخصوصاً برای کاربران RPA، "باید ساختن یک هدف یا مهارت" با Vantage برای آنها نسبتا آسان باشد.


پلتفرم اتوماسیون محتوا، که ابی گفت در سه ماهه دوم به طور کامل در دسترس خواهد بود، با تعدادی مهارت هوشمند از پیش بارگذاری شده عرضه خواهد شد که می تواند در فرآیندهای مختلف مبتنی بر محتوا از جمله RPA و BPA اعمال شود.


مورفی گفت، این مهارت‌های از پیش بارگذاری‌شده شامل OCR، طبقه‌بندی داده‌ها و استخراج داده‌ها هستند که می‌توانند در صورت لزوم تطبیق داده و آموزش داده شوند. کاربران همچنین می توانند مهارت ها را با استفاده از یک رابط کاربری نسبتا ساده ایجاد و گسترش دهند.


در جستجوی کاربران جدید

به گفته ابی، از آنجایی که استفاده از آن آسان است، انتظار می رود Vantage به بازار جدیدی از کاربران تجاری که ممکن است پیشینه فنی نداشته باشند، دست یابد.


طبق گفته Muscolino، پلتفرم اتوماسیون و مدیریت محتوای Vantage واکنشی به روندهای فعلی فناوری است.


Muscolino گفت، در حالی که Vantage منحصر به فرد نیست - RoboRana با محصولات مشابه سایر فروشندگان، از جمله Kofax، مستقر در ایروین، کالیفرنیا، که پلتفرم اتوماسیون محتوا را نیز می فروشد، کار می کند - باید مشتریان جدید را جذب کند و مشتریان فعلی را جذب کند.


موسکولینو گفت: "رویکرد ابی بسیار مثبت است، زیرا آنها فهمیده اند که در حال بازاریابی برای یک خریدار جدید هستند."

با خرید دو میکسر طراحی شده برای حرکت در داخل و خارج از plآس ، یک میکسر را می توان بصورت آنلاین نگه داشت و در صورت بروز مشکل یا نیاز به تعمیر و نگهداری ، میکسر آفلاین را می توان جایگزین کرد و از طریق شات بای پس تغذیه کرد ، بنابراین زمان خرابی حداقل است.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی