کارت پي ال سي دلتا

 Hardy Process Solutions با ترکیبی از قابلیت اتصال روی صفحه پشتی یا با استفاده از سیم و ابزارهای ادغام ، بالاترین سطح یکپارچگی وزن را با سیستم های Rockwell Automation® ControlLogix® و CompactLogix® بدست آورده است. با استفاده از ترکیبی از پروفایل های اضافی (AOPs) ، EDS-AOPs ، HMI Faceplates با دستورالعمل های اضافی و نمونه برنامه ها/بلوک های عملکرد ، یک روش هم افزایی برای EASY و یکپارچه سازی یکپارچه برای وزن دهی با PLC ها و PAC های Rockwell با استفاده از RSLogix® ایجاد می کند. و استودیو 5000®


افزودن ماژول های وزنی افزونه ControlLogix و CompactLogix به PLC/PLC Rockwell Automation به آسانی چسباندن ماژول ها به صفحه عقب است. داده های وزنی که با استفاده از ورودی/خروجی بومی هواپیما منتقل می شوند سریع ترین و قطعی هستند و محکم ترین حلقه کنترلی ممکن است و تاخیر در شبکه وجود ندارد. کنترل کننده های وزن مقاوم ، پردازنده های وزن و فرستنده ها نیز از طریق سیم از طریق روتر استاندارد اترنت/سوئیچ به کارت استاندارد اترنت در PLC با ارتباطات از طریق پروتکل EtherNet/IP تأیید شده به ODVA سطح 3 یا سطح 1 متصل می شوند.


برای سهولت ادغام ، هاردی برنامه های نمونه ، بلوک های عملکرد و منطق نردبان را برای PLC هایی که بر اساس Logix مبتنی نیستند ، مانند Micro800 ، ارائه می دهد. این ابزارها همچنین برای سهولت ادغام توابع توزین در سایر سیستم های تولیدی مبتنی بر اتوماسیون راکول طراحی شده اند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، از Hardy Faceplates/AOIs دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادغام ماژول های مقیاس وزن هاردی ، یک ویدیوی کوتاه و آموزنده YouTube را مشاهده کنید.Hardy Process Solutions با ترکیبی از قابلیت اتصال روی صفحه پشتی یا با استفاده از سیم و ابزارهای ادغام ، بالاترین سطح یکپارچگی وزن را با سیستم های Rockwell Automation® ControlLogix® و CompactLogix® بدست آورده است. با استفاده از ترکیبی از پروفایل های اضافی (AOPs) ، EDS-AOPs ، HMI Faceplates با دستورالعمل های اضافی و نمونه برنامه ها/بلوک های عملکرد ، یک روش هم افزایی برای EASY و یکپارچه سازی یکپارچه برای وزن دهی با PLC ها و PAC های Rockwell با استفاده از RSLogix® ایجاد می کند. و استودیو 5000®


افزودن ماژول های وزنی افزونه ControlLogix و CompactLogix به PLC/PLC Rockwell Automation به آسانی چسباندن ماژول ها به صفحه عقب است. داده های وزنی که با استفاده از ورودی/خروجی بومی هواپیما منتقل می شوند سریع ترین و قطعی هستند و محکم ترین حلقه کنترلی ممکن است و تاخیر در شبکه وجود ندارد. کنترل کننده های وزن مقاوم ، پردازنده های وزن و فرستنده ها قيمت پي ال سي نیز از طریق سیم از طریق روتر استاندارد اترنت/سوئیچ به کارت استاندارد اترنت در PLC با ارتباطات از طریق پروتکل EtherNet/IP تأیید شده به ODVA سطح 3 یا سطح 1 متصل می شوند.


برای سهولت ادغام ، هاردی برنامه های نمونه ، بلوک های عملکرد و منطق نردبان را برای PLC هایی که بر اساس Logix مبتنی نیستند ، مانند Micro800 ، ارائه می دهد. این ابزارها همچنین برای سهولت ادغام توابع توزین در سایر سیستم های تولیدی مبتنی بر اتوماسیون راکول طراحی شده اند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، از Hardy Faceplates/AOIs دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادغام ماژول های مقیاس وزن هاردی ، یک ویدیوی کوتاه و آموزنده YouTube را مشاهده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

ویژگی اچ ام آی