عصر جدید اتوماسیون شتابدهی درون شناسی

 عصر جدید اتوماسیون شتابدهی درون شناسی

تاریخ انتشار: سه شنبه 20-09-2021

اشتراک گذاری فیس بوک دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه whatsapp اشتراک گذاری

پس از 18 ماه تحول فوق العاده جهانی ، مشاغل با هر اندازه در حال تمرکز مجدد ، بازسازی و سازگاری با چالش های جدید هستند.



تسریع برنامه های استقرار اتوماسیون

ترکیب ناگوار Brexit و Covid-19 تأثیر شگرفی بر مشاغل در سراسر جهان داشته است که آنها را مجبور به ارزیابی مجدد نحوه عملکرد خود در قلمرو ناشناخته کرده است. این اختلال در 18 ماه گذشته چالش های زیادی را ایجاد کرده است ، اما خوشبختانه فرصت های زیادی وجود دارد ، با رشد بی سابقه تجارت الکترونیکی در زمان Lockdown ، مشتریان جدید و درآمد غیر منتظره ای را فراهم می کند.


بویژه مشاغل تولیدی و لجستیکی وارد دوره جدیدی شده اند که در آن اتوماسیون داخلی اطلاعات و فناوری های ربات های موبایل خودکار (AMR) در حال تبدیل شدن به امری عادی هستند اما آیا این آینده ما است یا با اعتماد بیش از حد به فناوری به زودی خود را در معرض خطر قرار می دهیم؟


در ژوئن 2021 ، اتوماسیون راهنمایی Sapio Research را مأمور کرد تا اهمیت اتوماسیون intralogistics از جمله نقش AMR ها را در شرکتهایی که دارای انبار ، تکمیل و تولید یا توزیع هستند بررسی کند. این تحقیق هم آگاهی و هم اعتماد به نفس در مورد این نوع فناوری ، الزامات اتوماسیون ، برنامه های پذیرش و تأثیر آن بر کارکنان را مورد سنجش قرار داد.


دکتر پل ریورز ، مدیرعامل راهنمای اتوماسیون معتقد است که در حالی که برخی از مردم در پذیرش اتوماسیون تردید دارند ، شرکت ها نیاز به عایق کاری مشاغل خود را از اختلالات آینده تشخیص داده اند. او استدلال می کند که اشتیاق برای اتوماسیون وجود دارد ، البته با احتیاط و این از طریق نتایج نظرسنجی آشکار می شود و تقریباً قيمت ريموت کنترل صنعتي سه چهارم از افرادی که مورد بررسی قرار گرفته اند اظهار می دارند که برنامه هایی برای سرمایه گذاری در سال آینده دارند. اما محرک اصلی این تغییر دنده به سمت اتوماسیون چیست؟


شتاب پس از کووید

نتایج نشان می دهد مشاغل عمدتا تحت تأثیر کووید -19 قرار گرفته اند تا برکسیت ، 25 درصد از شرکت ها تأیید کرده اند که همه گیری برنامه های خود را برای استقرار خودکار تسریع کرده است. بیش از نیمی (54)) نیز تأثیر اتوماسیون را در ایجاد امنیت بیشتر محل کار در محیط های Covid تشخیص می دهند.


بیش از یک سوم مشاغل به دلیل همه گیری افزایش تقاضای مشتری را تجربه کرده اند ، اما در واقع چالش های عملیاتی را که با آنها روبرو هستند به عنوان نیروی محرکه برای استقرار اتوماسیون شناسایی می کنند. تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی موافق بودند که فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است که روندهای دستی غیر قابل اجرا باشند. با وجود تعداد زیادی کارمند که در حال حاضر در خانه کار می کنند ، مشاغل نیز مجبور به پذیرش فناوری شده اند تا بتوانند با خیال راحت این شیوه جدید کار را فعال کنند.


مزایای بیشماری برای اتوماسیون وجود دارد که بسیاری معتقدند اجرای AMR ها هزینه های عملیاتی را کاهش داده ، بهره وری را افزایش داده و خطاهای انتخاب/بسته را کاهش می دهد. برای کسانی که در تجارت الکترونیک و خرده فروشی فعالیت می کنند ، 35 درصد انتظار دارند که از انجام دقیق سفارشات سود ببرند ، این امر بر اهمیت برآوردن نیازهای مشتری برای اولین بار برای به حداقل رساندن هزینه های بازگشت گران قیمت تأکید می کند.


بسیاری از مشاغل با گسترش و سرمایه گذاری در شرایط کنونی بسیار محتاط هستند و تصمیم می گیرند بنشینند و منتظر عدم قطعیت هایی باشند که Covid با خود به همراه داشته است. با این حال ، این برای بسیاری از مشاغل تولیدی و لجستیکی که چشم انداز مثبتی برای سرمایه گذاری در اتوماسیون دارند و نیمی از آنها انتظار بازگشت سرمایه خود را دارند ، نادرست است. این ممکن است به این دلیل باشد که این مشاغل شاهد افزایش فروش خود در طول بیماری همه گیر بوده اند که آنها را قادر می سازد زودتر از آنچه انتظار می رفت در فرایندهای تجاری خود سرمایه گذاری کنند.


مقاومت در برابر تغییر



افزایش استقرار AMR ها

در حالی که اطمینان به ارزش اتوماسیون بالا است ، تحقیقات همچنین تعدادی از تصورات غلط را آشکار می کند که می تواند پذیرش را تضعیف کند. بنابراین ، این عوامل چه چیزی مانع از حرکت به دنیای اتوماسیون می شود؟


بحث بحث برانگیز جایگزینی برخی از "عملکردهای انسانی" با اتوماسیون ، به ویژه روباتیک وجود دارد. بحث های زیادی در مورد از دست دادن مشاغل کارکنان ، احتمال فرایندهای اتوماسیون نامطلوب هنگامی که گردش کار خاص مورد مطالعه قرار نمی گیرد و این باور عمومی که این یک تمرین کاهش هزینه است ، وجود دارد. در حقیقت ، نتایج نظرسنجی نشان می دهد که بیش از نیمی (54)) از مشاغل انتظار دارند که اتوماسیون تأثیر مثبتی بر کارکنان انبار یا کارخانه تولید داشته باشد. اینها شامل کارهای دستی کمتر مکرر و شدید (49٪) ، فراهم آوردن فرصت کارگران برای افزایش مهارت (39٪) و با کاهش وابستگی به چیدن فعالیت های فیزیکی ، انعطاف پذیری در مشاغل افزایش می یابد و کارکنان قيمت ريموت کنترل جرثقيل سقفي بیش از حد کار را تسکین می دهد (40٪). مزیت دیگر گزینه های بیشتر برای به اشتراک گذاری شغل و کار پاره وقت ، جذب منابع متنوع تر است که می تواند به رفع کمبود استخدام کمک کند.


به طور شگفت انگیزی ، بسیاری از شرکت ها به دلیل اتخاذ اتوماسیون به دلیل برآورد بیش از حد مدت زمان لازم برای راه اندازی اتوماسیون در مشاغل خود ، از دستیابی به آن خودداری می کنند. در حالی که شرکت هایی که الفاستفاده مجدد از AMR ها تأیید می کند که کل پروژه تقریباً 20 ماه به طول می انجامد ، کسانی که هنوز پروژه ای را آغاز نکرده اند ، انتظار می رود که در 33 ماهگی 25 درصد بیشتر طول بکشد - بازه زمانی که به طور بالقوه مانع سرمایه گذاری می شود.


علاوه بر این ، 38 درصد از شرکت ها نگران کمبود کارکنان آموزش دیده برای نگهداری سیستم های خودکار و میزان خرابی مورد نیاز برای ارتقا هستند ، اما خرید AMR با یک توافقنامه سطح خدمات و پشتیبانی ارائه می شود که باعث می شود شرکت ها به سادگی به کارکنان اختصاصی تعمیر و نگهداری AMR نیاز نداشته باشند. به قيمت ريموت کنترل صنعتي همچنین به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده است که جلوگیری از اختلال در کسب و کار امری حیاتی است و بنابراین سیستم ها به دقت آزمایش می شوند و همزمان اجرا می شوند تا اطمینان حاصل شود که اتوماسیون با حداقل اختلال و آشوب قابل دستیابی است.


نتیجه

پس از 18 ماه تحول فوق العاده جهانی ، مشاغل با هر اندازه در حال تمرکز مجدد ، بازسازی و سازگاری با چالش های جدید هستند. اگرچه در حال حاضر از هر ده سازمان فقط یک دستگاه از AMR استفاده می کند ، آگاهی از مزایای آن به سرعت در حال افزایش است و مشاغل شروع به اتوماسیون می کنند ، چه از طریق انتخاب و چه از روی ضرورت.


بنابراین ، آینده اتوماسیون درون شناسی چگونه است؟ آمارها نشان می دهد که 68 درصد از شرکت ها قصد دارند در 6 تا 12 ماه آینده سرمایه گذاری کنند و اجماع عمومی این است که اتوماسیون بخشی جدایی ناپذیر از آینده ما است و 73 درصد اظهار می کنند که اتوماسیون داخلی اطلاعات برای موفقیت در تجارت بسیار مهم است. قيمت ريموت کنترل جرثقيل سقفي بدیهی است که ما در حال ورود به مرحله جدیدی از اتوماسیون شتاب یافته هستیم که در آن انسانها و روباتها برای بهتر با هم کار می کنند.


دکتر پل ریورز ، مدیرعامل ، راهنمای اتوماسیون ، به عنوان یک مقام بین المللی در زمینه ناوبری و کنترل وسایل نقلیه خودران و برنامه های رباتیک با 20 سال سابقه فروش و کارکرد شناخته شده است. ترکیبی از مدیریت فروش بین المللی ، مهارت های اثبات شده در مدیریت پروژه ، مجموعه ای گسترده از تجربه فنی ، توسط استعداد کارآفرینانه برای ایجاد ایده های محصول جدید ستایش می شود.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی