نرم افزار hmi و خدمات تولید مجازی

 نحوه تسریع فرآیند فروش با استفاده از شبیه سازی سه بعدی



نرم افزار  hmi و خدمات تولید مجازی

شبیه سازی سه بعدی بر اساس آموزش یا تجربه قبلی یک فرد معنای متفاوتی دارد. برای دامنه خود، شبیه سازی سه بعدی را به عنوان یک کپی (دوقلو دیجیتال) از یک سیستم دنیای واقعی که در یک کامپیوتر با کمک نرم افزار شبیه سازی سه بعدی ساخته شده است، تعریف می کنیم. یک "دوقلو دیجیتال" همان پارامترهای سیستم دنیای واقعی را می پذیرد و مجموعه ای از خروجی ها را تولید می کند که به درک رفتار سیستم در شرایط مختلف کمک می کند.

 

مرحله پیشنهاد فروش در فروش B2B

در فروش B2B، مرحله پیشنهاد فروش یا RFQ یک فرآیند تکراری است.

1. با نیاز مشتری برای رسیدگی به یک مشکل خاص شروع می شود.

2. تیم پیشنهاد و تیم فروش کار می کنند و راه حل ارائه می دهند.

3. مشتری بر اساس تخصص دامنه خود، چند تغییر (یا تعداد زیادی) را در راه حل پیشنهادی پیشنهاد می کند.

4. مراحل 2 و 3 را تکرار کنید تا به یک راه حل قابل قبول برسید.

5. فروش را ببندید.

 

پیشنهادهای فروش با تاثیر بالا ایجاد کنید



داده ها به صورت داشبورد نشان داده می شوند یا به صورت فایل اکسل صادر می شوند

دو چیز ضروری برای انتقال از مرحله 1 به مرحله 5 وجود دارد:

1. یک ارائه عالی: شما ایده خود را خیلی واضح به ذینفعان درگیر در فرآیند تصمیم گیری منتقل می کنید.

 

2. پاسخ سریعتر به تغییرات: شما آماده پذیرش و اصلاح راه حل بر اساس ورودی های مشتری هستید.

 

یک ارائه عالی شامل ارائه چیزهای مناسب به افراد مناسب است. در یک معامله تجاری B2B، معمولاً بیش از یک ذینفع در فرآیند تصمیم گیری دخیل هستند. هر یک از ذینفعان درگیر در فرآیند تصمیم گیری با اولویت های خود می آیند و انتظار دارند راه حل به آنها رسیدگی کند. فردی که در یک موقعیت مدیریتی قرار دارد مایل است کل سرمایه گذاری را بداند. کسی که از عملیات کارخانه مراقبت می کند ممکن است بخواهد شبیه سازی فرآیند و توان عملیاتی را بر حسب اعداد ببیند. تحویل صحیح به ذینفع مناسب شانس فروش را به شدت افزایش می دهد.

 

مگر اینکه نیاز فوری وجود داشته باشد یا مشتری راه حل شما را دوست داشته باشد، در نگاه اول، فرآیند فروش B2B به زمان و چندین بار تکرار از طرف مشتری نیاز دارد. با این حال، به عنوان یک تیم پیشنهادی، مطمئن می شوید که روند به سرعت پیش می رود. دو عامل اغلب شنیده شده که باعث تاخیر می شوند عبارتند از:

1. گردش کار آهسته و ناکارآمد. اگر بخش‌های بیشتری در فرآیند RFQ مشارکت داشته باشند، پاسخ شما بیشتر طول می‌کشد تا به مشتری برسد. علاوه بر این، ارتباط نادرست بین بخش ها منجر به از دست رفتن برخی از جنبه های اساسی راه حل می شود.

 

2. ابزار مناسبی وجود ندارد. برخی از شرکت ها در مورد ابزارهایی که می تواند به همه ذینفعان درگیر در RFQ رسیدگی کند، اطلاعی ندارند.

 

پاسخ شما به RFQ


hmi

نمایش شماتیک فرآیند

شما به RFQ پاسخ می دهید و ایده را در مراحل زیر ارائه می دهید:

1. ایده خود را به صورت بصری به عنوان یک طرح ایجاد کنید

2. صادرات به 2D و 3D

3. BOM: مفاهیم مالی را بدانید

4. اضافه کردن پارامترها و شبیه سازی

5. تغییر شرایط و تجزیه و تحلیل، و

6. تکرار کنید.

 

برای اجرای مراحل فوق از Visual Components به عنوان نرم افزار شبیه سازی سه بعدی استفاده می کنیم.

 

چیدمان

برای ارائه ایده به صورت بصری، یک طرح استاتیک از راه حل پیشنهادی بسازید. Visual Components یک کتابخانه کاتالوگ الکترونیکی گسترده از اجزای آماده برای استفاده را فراهم می کند. کتابخانه e-Catalog را در https://www.visualcomponents.com/ecatalog/#/ پیدا کنید.

 

این چیدمان تجهیزات مورد نیاز یا Bill of Material (BOM)، منطقه/فضای مورد نیاز، قیمت بودجه را نشان می دهد. این اطلاعات برای درک اینکه آیا راه حل پیشنهادی در محدوده یا بالاتر از بودجه مشتری است مفید است. اگر این راه حل در حد بودجه است، به کار بر روی راه حل پیشنهادی ادامه دهید و در غیر این صورت، روی یک طرح جدید (با معاوضه) کار کنید.

 

صادرات دو بعدی و سه بعدی

طرح‌بندی دوبعدی و مدل سه‌بعدی دو مورد قابل تحویل از Visual Components هستند. نقشه 2 بعدی صادر شده اطلاعاتی را در مورد فضای کف مورد نیاز می دهد و می تواند به عنوان یک فایل CAD 3 بعدی برای استخراج ارتفاع نوار نقاله، ارتفاع بارگیری و فضای مورد نیاز فضای عمودی صادر شود.

 

لایحه مواد (BOM)

از آنجایی که چیدمان شامل تمام تجهیزات اصلی مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز فرآیند است، می توانید برای دریافت حداقل سرمایه گذاری، Bill of Material (BOM) را صادر کنید.

 

شبیه سازی کنید

در مرحله شبیه سازی، طرح استاتیک زنده می شود. آنچه تاکنون ساخته اید از پارامترهای پیش فرض استفاده می کند و برای نیازهای شما سفارشی نشده است. شما هر جزء/مدل را بر اساس نیازهای ما سفارشی می کنید. به عنوان مثال، سرعت نوار نقاله را بر اساس باری که حمل می کند یا زمان پردازش ماشین بر اساس کار تنظیم کنید. پس از قرار دادن تمام پارامترهای سیستم، داده ها را شبیه سازی و جمع آوری کنید. اکنون Digital Twin سیستم موجود آماده است.

 

تجزیه و تحلیل (چه اتفاقی می افتاد)

هنگامی که دوقلو دیجیتال آماده شد، گام بعدی اعمال شرایط مختلف و تجزیه و تحلیل عملکرد است. What-If Analysis به درک اینکه چگونه ورودی های متغیر متفاوت بر عملکرد سیستم تأثیر می گذارد کمک می کند. چند نمونه:

آ. دو برابر شدن تعداد SKUهایی که وارد خط بسته بندی می شوند چه تاثیری بر اپراتورها دارد؟

ب توقف برنامه ریزی نشده در یک ماشین خاص چگونه باعث ایجاد گلوگاه می شود؟

 

شرکت را تغییر دهیدرا تعیین کرده و تجزیه و تحلیل را انجام دهید. hmi 107cv داده های جمع آوری شده را می توان به صورت داشبورد نشان داد یا به صورت فایل اکسل صادر کرد.

 

تکرار کنید

پس از شبیه سازی و تجزیه و تحلیل در مراحل قبل، متوجه خواهید شد که دوقلو دیجیتال خود در شرایط مختلف چگونه عمل می کند. اگر این الزامات فرآیند اصلی را برآورده می‌کند، می‌توانید آن را مسدود و نهایی کنید. در غیر این صورت، مراحل فرآیند را تکرار کنید. نمودار همراه این فرآیند را نشان می دهد.

 

چند سوال نهایی

در نهایت چند سوال که به انتخاب نرم افزار شبیه سازی سه بعدی کمک می کند عبارتند از:

1. آیا ما می توانیم ایده های خود را به اشتراک بگذاریم؟

2. بر اساس ورودی های مشتریان، آیا می توانم به سرعت طرح را تغییر دهم؟

3. آیا نتیجه ای که در مرحله پیشنهاد به دست آوردیم با واقعیت مطابقت دارد؟

4. آیا ما قادر به ارائه بهتر و قابل اعتمادتر از رقیب هستیم؟

 

درباره APEXIZ

APEXIZ مستقر در حیدرآباد در سال 2016 راه اندازی شد. ما 15 سال تجربه در زمینه ساخت مجازی و خدمات برنامه نویسی آفلاین ربات داریم. ما تجربه کار در صنایع مختلف مانند خودرو، Intralogistics، Heavy Machinery، Packaging & Palletising، FMCG و Life Sciences را داریم.

 

ما با همکاری Visual Components، فنلاند، نرم افزار و خدمات تولید مجازی را برای شبیه سازی، تجسم، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی سیستم های تولید ارائه می دهیم.

با مشارکت دلفوی فنلاند، ما نرم افزار برنامه نویسی آفلاین ربات را برای فرآیندهای رباتیک مانند جوشکاری قوس الکتریکی، جوش نقطه ای، برش لیزری/پلاسما، رنگ آمیزی و پرداخت ارائه می دهیم.

 

ما در چین، آفریقای جنوبی، اسرائیل، سنگاپور و بسیاری از کشورهای اروپایی مشتریان داریم.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی