تجهیزات هوشمند

 این کارخانه تنها در مدت 17 ماه در زمینی بالغ بر 70 هکتار ساخته شد و نیاز به سرمایه گذاری 150 میلیون یورویی داشت. این کارخانه جدیدترین نوآوری‌های فناوری و فرآیندهای اتوماسیون، از جمله برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)، تجهیزات هوشمند، دستگاه‌های متصل به هم و فناوری‌های روباتیک مشارکتی را اجرا می‌کند. این کارخانه می تواند 2.2 میلیون

dvp14ss211r ماشین لباسشویی در سال تولید کند که آن را به یکی از بزرگترین واحدهای این چنینی در اروپا تبدیل می کند.


«کارخانه جدید ماشین لباسشویی در اولمی گام مهمی در تبدیل رومانی به مرکز تولید لوازم خانگی برای کل اروپا است. این کارخانه بیش از 1400 شغل جدید ایجاد کرده است و محصولات ما به بیش از 85 کشور خواهد رسید. در همان زمان، کارخانه جدید اولین واحد تولید سبز در رومانی و کاندیدای گواهینامه LEED Platinum است، بالاترین چیزی که چنین کارخانه ای می تواند به دست آورد.



مفهوم Industry 4.0 چهارمین تکامل صنعتی را تعریف می کند و از جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی اتوماسیون صنعتی ، یادگیری ماشینی و روباتیک استفاده می کند که می تواند بهره وری را تا 30 درصد افزایش دهد. به گفته Arctic، بیش از 70 درصد عملیات تولید بر اساس سیستم خودتعیین کننده و خود مدیریت است و کنترل کیفیت 100 درصد خودکار است.


این کارخانه همچنین از سیستم تصفیه فاضلاب مدرن استفاده می کند و پارک فتوولتائیک خود را دارد که سالانه 1 میلیون کیلووات ساعت برق تولید می کند.


وی افزود: با توجه به فناوری‌های پیشرفته به‌کار گرفته شده، مصرف آب به ازای هر محصول 28 درصد کاهش می‌یابد. آب مورد استفاده در فرآیند تولید تقریباً 100٪ بازیافت و استفاده مجدد می شود، زباله های پلاستیک، فلز، چوب، مقوا و فلز به طور جداگانه جمع آوری می شود و کارخانه برای کیفیت بهتر هوا به منابع انرژی تجدید پذیر و مناطق سبز بیرون و داخل مجهز شده است. مورات بویوکرک گفت.


از سال 2002، زمانی که قطب شمال بخشی از گروه Arcelik شد، این شرکت گردش مالی خود را تقریباً 8 برابر کرده است، از 60 میلیون یورو به 498 میلیون یورو، و ظرفیت تولید نیز افزایش مشابهی داشته است و به بیش از 2.9 میلیون دستگاه در سال در کارخانه یخچال رسیده است. در گاستی این شرکت بیش از 170 میلیون یورو در فناوری های جدید و سیستم های مدیریت تولید مدرن سرمایه گذاری کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

فناوری توانبخشی پیشرفته

کارت پي ال سي دلتا

ویژگی اچ ام آی